۱۲۷۷۰۷۷
۱۹۳۴
۱۹۳۴
پ

حیدری: قهرمانی پرسپولیس، کار بزرگ یحیی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید گل‌محمدی با قهرمان کردن این تیم در نیم فصل کار بزرگی نیست.

ایسنا: سپهر حیدری درباره شرایط پرسپولیس در نیم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در این فصل پرسپولیس با جذب بازیکنان جدید سعی کرد تیم خود را نسبت به فصل گذشته تقویت کند که این اتفاق بسیار خوبی بود. بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند همه از نفرات خوبی محسوب می‌شوند که در یک تیم وزنه هستند. خیلی از این بازیکنان به میل خودشان به پرسپولیس آمدند و به نوعی پرسپولیسی‌ بودن خود را نشان دادند. علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی از این نفرات بودند و بعد از آن‌ها نفرات دیگر هم اضافه شدند.

وی افزود: موضوع نگران کننده در نقل‌وانتقالات جذب نشدن یک مهاجم بود که این موضوع باعث نگرانی هواداران شده بود اما در میانه فصل لوکادیا آمد که به نظرم بسیار دیر به تیم ملحق شد. لوکادیا با وجود اینکه کیفیت بسیار بالایی داشت اما دچار اضافه وزن بود و این موضوع هم کار را سخت کرده بود. لوکادیا از شرایط آرمانی فاصله داشت و حتی روی یکی دو گل اگر دروازه‌بان آماده‌ای برابرش قرار می‌گرفت توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شد. در هر صورت لوکادیا بازیکنی تاثیرگذار بود که در اوج حساسیت تیم را رها کرد و رفت. بازیکن نباید طوری قرارداد ببندد که به راحتی تیم را رها کند و برود. یعنی نباید هیچ بندی در قراردادش باشد که او به واسطه آن بند مجبور به ماندن باشد؟ او با یک بهانه رفت و دست آقای گل‌محمدی را خالی گذاشت. پرسپولیس الان احتیاج به دو مهاجم شش دانگ دارد.

وی درباره شرایط دیاباته هم گفت: دیاباته با مصدومیت روبه‌رو شده و اینگونه اگر پیش برود آقای گل‌محمدی کارش سخت خواهد بود. با این حال یحیی گل‌محمدی بدون مهاجم پرسپولیس را قهرمان نیم فصل کرد که این کار هر مربی‌ای نیست و او کار بزرگی کرده است. در این بین سایر بازیکنان هم جور نبود مهاجم را کشیدند و کمک کردند که نبود مهاجم جبران شود. کار بازیکنان پرسپولیس از این نظر بسیار با ارزش بود.

حیدری همچنین گفت: در جام رمضان هم اینگونه نیست که یک بازیکن بیاید و همینطور بی دلیل تیم را رها کند و برود. هنوز برایم عجیب است که لوکادیا چطور توانست برود؟ لوکادیا خیلی دیر جذب شد که باعث اعتراض هواداران شده بود اما خیلی راحت اراده کرد و رفت. قرارداد یک فوتبالیست نباید اینگونه باشد که یک فوتبالیست به راحتی  جدا شود و برود. بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم به قرارداد خود پایبند هستند. رونالدو در منچستر اذیت می‌شد اما مجبور بود تا پایان فصل بماند. در قرارداد لوکادیا حتما بندی وجود داشته که او توانسته بر اساس ان بند فسخ کند و برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج