۱۲۷۷۷۱۵
۴۰۶۷
۴۰۶۷
پ

سوتی مرگبار گلر عقاب‌ها در ثانیه ۵۹

اشتباه مهلک مرت گونوک می‌رفت بخش جدیدی از فصل کابوس وار بشیکتاش را رقم بزند.

خبرورزشی: بشیکتاش برای نزدیک‌شدن به صدر جدول و زنده نگه داشتن امید صعود، چاره‌ای جز کسب پیروزی در استادیوم تیم قونیه اسپور نداشت اما یک اشتباه در دقیقه یک مسابقه، عقاب های استانبول را در شوک فرو برد. پاس به عقب از سوی والنتین روزیِر به گلر بشیکتاش با ناکامی او در کنترل توپ همراه شد و پس از عبور توپ از زیر پاهای این دروازه‌بان باتجربه، قونیه اسپور به شکلی باورنکردنی در شروع مسابقه به گل رسید.

این گل عجیب در حالی به ثمر رسید که البته مرت گونوک ۳۳ ساله تلاش زیادی انجام داد تا پس از عبور توپ از زیر پاهایش پیش از ورود به دروازه، توپ را دفع کند اما تنها یک لحظه کافی بود تا توپ فاصله بین این دروازه‌بان تا خط دروازه را طی کند و تبدیل به گل شود؛ گلی که گلر شماره یک تیم ملی ترکیه را بهت زده کرد.

البته در این صحنه نباید از نقش مدافع راست بشیکتاش که پاس خود را به مرکز دروازه فرستاد، غافل شد چرا که از مدتها پیش این تبدیل به یک راهکار استاندارد شده که برای کاهش ریسک، پاس به عقب ترجیحا باید به خارج از چارچوب باشد تا در صورت اشتباه، دروازه تیم تهدید نشود.

سوتی مرگبار گلر عقاب‌ها در ثانیه ۵۹

سوتی مرگبار گلر عقاب‌ها در ثانیه ۵۹

با این حال مرد شماره یک این گل، مرگ گونوک بود که پس از باز شدن دروازه، خود را ملامت می‌کرد و باورش نمی‌شد که بعد از بیست سال دروازه‎‌بانی، همچین اشتباهی را مرتکب شده است.

این گل شبیه به گلی بود که محمدرضا اخباری با پیراهن تراکتور در لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال دریافت کرد و آبی پوشان را پیش انداخت و نکته جالب اینکه هر دو دروازه‌بان خوش شانس بودند که در نهایت تیمشان ۲-۱ پیروز شد و این اشتباه تاثیری در نتیجه بازی نگذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج