اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۸۲۰۰
۳۰۸۵
۳۰۸۵
پ

آلومینیوم و شوک ناگهانی در دقیقه ۹۰

هافبک پر تلاش و با تجربه اراکی با توجه به دردی که احساس می‌کرد، در دقایق پایانی مجبور به ترک زمین بازی شد تا آلومینیوم ۱۰ نفره به کار ادامه دهد.

ورزش سه: هافبک پر تلاش و با تجربه اراکی با توجه به دردی که احساس می‌کرد، در دقایق پایانی مجبور به ترک زمین بازی شد تا آلومینیوم ۱۰ نفره به کار ادامه دهد.

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک در دو فصل اخیر، هافبک با تجربه و جنگنده آن‌ها یعنی محمود قائدرحمتی بوده است.

بازیکنی که آنقدر در ترکیب تیمش خوب و موثر بازی کرد که چند روز قبل خبر رسید جواد نکونام و باشگاه فولاد خوزستان برای جذب او در نقل و انتقلات زمستانی با اراکی‌ها مکاتباتی انجام داده‌ و حتی حاضرند مبلغ مناسبی هزینه کنند.

اما در جدال امروز با گل‌گهر سیرجان، قائدرحمتی خیلی زود و در نیمه اول طی درگیری‌ای که با بازیکنان حریف برای تصاحب توپ داشت، مصدوم شد و روی زمین افتاد.او  بعد از پیگیری و درمان کادر پزشکی آلومینیوم توانست به کارش در بازی ادامه دهد.

آلومینیوم و شوک ناگهانی در دقیقه ۹۰

در ادامه با شروع نیمه دوم شماره ۱۰ اراکی‌ها، یکی از بازیکنان خوب میدان به شمار می‌رفت. علی‌الخصوص زمانی که گل‌گهر فشار خود را برای ثبت گل برتری افزایش داد و به دنبال باز کردن دروازه حریف بود. اما در دقیقه ۹۰ شوک ناگهانی به مهدی رحمتی و تیم آلومینیوم وارد شد.

قائدرحمتی به دلیل درد شدیدی که احساس می‌کرد از زمین بازی خارج شد تا میزبان دقایق حساس آخر را با یک بازیکن کمتر و ۱۰ نفره انجام دهد. هافبک آلومینیوم به قدری درد داشت که او را با برانکارد به رختکن منتقل کردند.

طبق اطلاعات به دست آمده، مصدومیت قائدرحمتی از ناحیه دو قلوی پا است و این بازیکن بلافاصله از استادیوم برای انجام MRI به بیمارستان مراجعه کرده تا میزان و شدت مصدومیتش مشخص شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج