۱۲۷۸۲۹۹
۱۰۵۴۸
۱۰۵۴۸
پ

سالگرد یکی از عجیب‌ترین بازی‌های پژمان جمشیدی

۲۶ دی سال ۸۲ اتفاقات عجیبی در بازی پرسپولیس و سپاهان رخ داد؛ دیداری که با گلزنی پژمان جمشیدی و افشین پیروانی به سود سرخ‌ها خاتمه پیدا کرد.

خبرورزشی: ۲۶ دی سال ۸۲ اتفاقات عجیبی در بازی پرسپولیس و سپاهان رخ داد؛ دیداری که با گلزنی پژمان جمشیدی و افشین پیروانی به سود سرخ‌ها خاتمه پیدا کرد.

۲۶ دیماه سال ۱۳۸۲ و در جریان دوره دوم لیگ برتر، یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد. این بازی که بین پرسپولیس و سپاهان انجام شد، حواشی زیادی داشت و در نهایت با برتری دو بر یک سرخ پوشان به پایان رسید.

این دیدار که در ورزشگاه نقش جهان و با قضاوت علی خسروی برگزار شد، با برتری شاگردان وینگو بگوویچ به پایان رسید. ابتدا محمود کریمی دروازه پرسپولیس را باز کرد اما در ادامه افشین پیروانی، کاپیتان پرسپولیس روی ارسال از نقطه کرنر با دست توپ را وارد دروازه کمیل سوسکو کرد که از چشم داور دور ماند. در ادامه پژمان جمشیدی در دقایق پایانی گل دوم و برتری پرسپولیسی‌ها را به ثمر رساند.

نکته جالب اینکه تا سال‌ها هیچ تصویری از گل سوپراستار فعلی سینمای ایران وجود نداشت و موقع زدن این گل ارتباط تلویزیونی قطع شده بود و آن گل را کسی ندید.البته بعدها یک تصویر بی‌کیفیت از آن گل پخش شد که تصویر واضحی هم نیست. گل مارادونایی پیروانی در این دیدار حواشی زیادی را به همراه داشت و باعث شد تا شاگردان بگوویچ پیروز از زمین خارج شوند.

بعد از این اتفاق بازیکنان، مربیان و مدیران سپاهان به شدت نسبت به قضاوت علی خسروی اعتراض کردند و معتقد بودند شکستشان فوتبالی نبود. پیروانی که در حال حاضر مدیر تیم پرسپولیس است، بعد از آن بازی گفته بود توپ به پهلوی او برخورد کرد ولی پس از چند روز و بعد از بازبینی تصاویر تلویزیونی اعتراف کرد توپ به دستش برخورد کرده است.

هرچه که بود پرسپولیس آن بازی جنجالی را از سپاهان برد ولی در پایان فصل این سپاهان بود که قهرمان لیگ برتر شد. در آن تیم سپاهان ستاره‌هایی مثل محرم نویدکیا، لئون استپانیان، رسول خطیبی، محمود کریمی و ادموند بزیک، آرمناک پطروسیان و ... حضور داشتند. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج