۱۲۷۸۳۳۳
۱۸۹۳
۱۸۹۳
پ

میلیچ: تا توافق نکنم هیچ صحبتی ندارم

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده می‌کند بیشتر از دغدغه عبور کردن توام با موفقیت از این پیچ سخت، نگران بازنشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود است.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده می‌کند بیشتر از دغدغه عبور کردن توام با موفقیت از این پیچ سخت، نگران بازنشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود است. پنجره‌ای که به‌خاطر شکایت چند بازیکن و مربی خارجی سابق این تیم بسته شده و سرنوشت آن هم مشخص نیست. در هر صورت استقلالی‌ها تنها تا ۱۳ بهمن فرصت دارند تا تکلیف پنجره بسته خود را روشن کرده تا بتوانند برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی ساپینتو را در این فاصله محقق کنند. در این خصوص سرمربی پرتغالی استقلال نیز روز گذشته در جلسه‌ای با مدیرعامل این باشگاه شرکت کرد تا حداقل تکلیف خود و تیمش را برای نیم‌فصل دوم رقابت‌ها بداند. 

همه اینها در حالی است که به‌جز استراماچونی ایتالیایی که هنوز توافقی با او بر سر پرداخت مطالباتش حاصل نشده و از وی به‌عنوان بزرگ‌ترین طلبکار تاریخ باشگاه استقلال نام برده می‌شود، فعلا دردسر اصلی را هرویه میلیچ برای این باشگاه ایجاد کرده و از آنجایی که توافق با گابریل پین نیز حاصل شده است، در حال حاضر باز شدن پنجره استقلالی‌ها منوط به توافق و تسویه‌حساب با میلیچ است تا این امر هرچه زودتر محقق شود. 

هروویه میلیچ که پیش از این از باشگاه استقلال بابت باقیمانده قراردادش حدود ۵۰۰ هزار دلار طلب کرده و این پرونده را به فیفا کشانده بود، بعد از دفاعیه باشگاه استقلال این مبلغ به ۲۳۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده و مراحل واریز این مبلغ به شماره حساب این بازیکن نیز در زمان مدیریت آجورلو طی شد. با این حال طبق ادعای بازیکن کروات هنوز این پول به حسابش در کرواسی واریز نشده تا مصیبت‌های عدم تسویه‌حساب با میلیچ همچنان برای باشگاه استقلال ادامه داشته باشد. 

در این خصوص قبلا در «فرهیختگان» نوشتیم که مبلغ باقیمانده از قرارداد میلیچ از بابت تسویه‌حساب با وی در زمان مدیریت قبلی از حساب باشگاه استقلال خارج شده است. اما اینکه این رقم در کجا هزینه شده و چه سرنوشتی بر سر آن آمده که معاون سابق استقلالی‌ها در آن برهه زمانی مجبور شده بابت هزینه‌کرد آن در جایی به‌جز پرداخت به میلیچ، فیش جعلی ارائه بدهد هنوز مشخص نیست. نکته قابل توجه اینکه این پول فعلا گم شده و روایات متفاوتی نیز از سرنوشت آن شنیده می‌شود.

 پای یک صرافی دیگر هم به پرونده میلیچ باز شد!

اما اینکه در این بین واقعا چه کسی مقصر است، حالا روایت جدیدی از این ماجرا شنیده می‌شود که پای یک صرافی دیگری (دوم) را به میان آورده و گویا این پول از این صرافی در کشور کرواسی به حساب میلیچ هنوز ننشسته است. 

در این خصوص طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» کار درخصوص پرونده میلیچ بالا گرفته و طرفین دست به شکایت از یکدیگر زده‌اند. در این خصوص گفتنی است صرافی اولی که پول را از استقلالی‌ها تحویل گرفته و قرار بود این مبلغ را به دلار برای میلیچ واریز کند، ادعا می‌کند این مبلغ را واریز کرده. این در صورتی است که این بازیکن ادعا می‌کند هنوز این رقم به حساب او نیامده است. 

نکته قابل توجه اینکه بعد از تحقیقات باشگاه استقلال، کاشف به‌عمل می‌آید که صرافی اول برای صرافی دیگری در کشور کرواسی که توسط یک ایرانی اداره می‌شده این پول را واریز کرده تا او به‌عنوان واسطه این رقم را برای میلیچ انتقال بدهد. در این بین در حالی صرافی دوم در کشور کرواسی مدعی شده که این پول را پرداخت کرده است که میلیچ و وکیلش این ادعا را به تازگی رد کرده و همچنان برای دریافت حق و حقوق خود پافشاری می‌کنند. 

در این خصوص باشگاه استقلال به دنبال مدرک از صرافی دوم در کرواسی است تا رسیدهای این پرداختی را از آنها دریافت کند تا هرچه سریع‌تر با اطلاع به کمیته انضباطی فیفا، پنجره استقلالی‌ها باز شود. 

علی فتح‌الله‌زاده دوشنبه هفته پیش مدعی شده بود تا 10 روز دیگر پنجره استقلالی‌ها باز می‌شود. این در حالی است که فقط 2 روز دیگر تا پایان این موعد باقی مانده اما گره‌ای از پرونده میلیچ نیز باز نشده است. 

در این بین چند روز پیش مسئولان باشگاه استقلال با مدیر صرافی اول جلسه‌ای را برگزار کرده و این صرافی اعلام می‌کند که تمام تلاش خود را می‌کند تا به هر شکلی این مبلغ را به حساب بازیکن کروات سابق استقلال واریز کرده و خودش این مشکل را حل خواهد کرد تا به هر ترتیبی هست استقلالی‌ها بتوانند در این پنجره نقل‌و‌انتقالاتی خرید کنند. 

 میلیچ حاضر به گفت‌وگو نشد

در این بین خبرنگار «فرهیختگان» تلاش زیادی کرد تا با هرویه میلیچ بازیکن کروات سابق استقلال در این خصوص گفت‌وگویی را انجام دهد. این بازیکن اما برای گفت‌وگو درباره مسائل مرتبط با استقلال و حتی درباره پرونده خود روی خوشی نشان نداده و فقط به اعلام چند جمله بسنده کرد: «تا زمانی که با استقلالی‌ها توافقی نداشته باشم نمی‌خواهم درباره این تیم و مسائل دیگر صحبت کنم. ابتدا باید در این مورد توافقات لازم با باشگاه استقلال انجام شود سپس با هم گفت‌وگو خواهیم کرد.» 

میلیچ که حاضر نشد درباره آخرین روند پرونده‌اش حتی شفاف‌سازی لازم را به‌عمل بیاورد در پایان گفت: «برای هواداران استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و به آنها سلام من را برسانید.» 

در هر صورت با شکایت‌های جدیدی که درخصوص این پرونده انجام شده باید منتظر بازشدن گره این ماجرا باقی ماند؛ هرچند با توجه به مسائل اخیر به نظر می‌رسد کار بالاگرفته و فعلا امیدی برای باز شدن پنجره وجود ندارد. این در حالی است که طبق شنیده‌ها استقلالی‌ها قصد دارند ابتدا با بازیکنان مدنظر ساپینتو توافقات لازم را به‌عمل آورده و سپس با بازشدن احتمالی پنجره درباره خرید آنها اقدام نهایی را انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج