جاباما
۱۲۷۸۴۸۲
۲۶۸۰
۲۶۸۰
پ

استقلال با جانشین حسینی در نقش جهان؟

سید حسین حسینی همچنان مصدوم است و به احتمال زیاد علیرضا رضایی، در دیدار با سپاهان جانشین کاپیتان استقلال در درون دروازه خواهد بود.

ایسنا: در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و استقلال روز پنج‌شنبه، ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

سید حسین حسینی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنانی بود که در جریان بازی آبی‌ها مقابل تراکتور در رقابت‌های جام حذفی، دچار مصدومیت شد و با اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، او به علت آسیب دیدگی در دیدار مقابل تراکتور، تحت درمان قرار دارد و وضعیتش تحت بررسی است.

حسینی در تمرین روز گذشته (دوشنبه) استقلال حضور نداشت اما در تمرین امروز (سه‌شنبه) آبی‌پوشان حضور پیدا کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، با تصمیم کادر پزشکی و کادر فنی استقلال، سید حسین حسینی برای کامل شدن روند درمان خود، به احتمال زیاد بازی برابر سپاهان را از دست خواهد داد.

با وجود مصدومیت حسینی، کادر پزشکی باشگاه استقلال طی توضیحی رسمی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد: سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال امروز زیر نظر کادر پزشکی به صورت اختصاصی تمرین کرد و شرایط او تحت بررسی است.

با توجه به آسیب‌دیدگی کاپیتان استقلال، به نظر می‌رسد علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم تیم فوتبال استقلال دروازه آبی‌پوشان پایتخت قرار خواهد گرفت تا این بازیکن، اولین بازی خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه استقلال انجام دهد.

استقلال در حالی برای دیدار با سپاهان آماده می‌شود که شاگردان مورایس از نظر گلزنی در شرایط خوبی قرار دارند و شهریار مغانلو، مهاجم گلزن این تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد.

عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی از دیگر غایب‌های استقلال در بازی مقابل سپاهان خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج