جاباما
۱۲۷۹۲۱۹
۲۰۱۶
۲۰۱۶
پ

کامبک رئال مادرید مقابل زیردریایی‌های زرد

در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه لاسرامیکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را رئال مادرید با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان رساند و موفق شد به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

 فوتبالی: در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه لاسرامیکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را رئال مادرید با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان رساند و موفق شد به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

 رئال مادرید این بازی را خوب شروع نکرد و دو گل دریافت کرد اما در ادامه کار به خودش آمد و موفق شد به سبک کامبک هایی که در فصل قبل می زد، نتیجه را جبران کند و در نهایت سه گل بزند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

اتین کاپو در این بازی در دقیقه ۴ موفق شد گل اول تیم ویارئال را به ثمر برساند. پاس این گل را جرارد مورنو داد. در واقع رئال مادریددر همان ابتدای بازی در زمین حریف غافلگیر شد. در ادامه کار در دقیقه ۴۲، ساموئل چوکوئزه گل دوم ویارئال را به ثمر رساند.

رئال مادرید در آستانه حذف قرار داشت اما آنچلوتی در نیمه دوم توانست تیم خود را متحول کند و سه گل به ثمر برساند. گل اول را وینیسیوس جونیور در دقیقه ۵۷ روی پاس دنی سبایوس به ثمر رساند. گل دوم توسط ادر میلیتائو در دقیقه ۶۹ زده شد و گل سوم را هم دنی سبایوس روی پاس آسنسیو در دقیقه ۸۶ وارد دروازه ویارئال کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج