۱۲۷۹۳۷۷
۵۳۶۶
۵۳۶۶
پ

پاکو خمس زمان جدایی‌اش از تراکتور را اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت که روزی که تیم تحت اختیارش برای فوتبالِ خوب تلاش نکند، او به اسپانیا باز خواهد گشت.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت که روزی که تیم تحت اختیارش برای فوتبالِ خوب تلاش نکند، او به اسپانیا باز خواهد گشت.

پاکو خمس زمان جدایی‌اش از تراکتور را اعلام کرد

«پاکو خمس» در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان، اظهار داشت: من تیم حریف را آنالیز کرده‌ام، تیم کامل و خطرناکی است. لازمه پیروزی این است که نقطه قوت خودمان را به نقطه قوت آنان تحمیل کنیم. ما سعی می‌کنیم سبک بازی خودمان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه قطعاً شاهد فوتبال تهاجمی از سوی تراکتور خواهیم بود، مطرح کرد: روزی که تراکتور برای فوتبالِ خوب تلاش نکند، من به اسپانیا بر می‌گردم. ما برای بازی فردا عباس‌زاده را به دلیل مصدومیت و ریکاردو آلوز را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

خمس با بیان اینکه از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم، ادامه داد: فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم و بازیکنان از نظر ذهنی تقویت شده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به دنبال جذب دروازه‌بان دوم هستید؟ بیان کرد: من قبلاً هم گفته‌ام که در خصوص نقل و انتقالات در نشست خبری صحبت نخواهم کرد و باشگاه کارهای مربوطه را پیش می‌برد.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تراکتور از نبود ریکاردو آلوز در بازی فردا متضرر می‌شود؟ عنوان کرد: تمرکزم روی بازیکنانی است که برای بازی فردا در اختیار دارم. ما از نفرات جایگزین در پست آلوز استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص حرف و حدیث‌های پیش آمده در مورد مصدومیت محمد عباس‌زاده، گفت: مصدومیت در فوتبال طبیعی بوده و هیچ‌کس مقصر نیست؛ همچنین زمان دقیق بازگشت این بازیکن به میادین هنوز مشخص نشده است.

خمس با بیان اینکه ما اکنون شرایط خوبی در لیگ داریم، گفت: ما باید ببینیم تیم ما و رقبا در فصل نقل و انتقالات چگونه تقویت می‌شوند. یک تیم ضعیف هیچ‌گاه نمی‌تواند برای قهرمانی بجنگد و هدف هر تیمی بر اساس سرمایه گذاری و داشته‌هایش مشخص می‌شود؛ البته من نمی‌گویم تراکتور نمی‌تواند به رده‌های بالای جدول نگاه کند اما باید ببینیم در نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی افزود: من وقتی راضی می‌شوم که تیم خوب بازی کند. به عنوان مثال در لیگ اسپانیا همه دوست دارند که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند اما تنها یک‌سری از تیم‌ها به دلیل داشته‌های‌شان و سرمایه‌گذاری خوب برای رسیدن به سهمیه تلاش می‌کنند. ما نیز می‌خواهیم همواره به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

خمس در خصوص تغییر پُست رضا اسدی، گفت: من از عملکرد اسدی خیلی راضی هستم. نه تنها به خاطر کارهایش در زمین، بلکه به خاطر تغییری که در خودش ایجاد کرده و من برای او خیلی ارزش قایل هستم. بازیکن غیرقابل جایگزینی نداریم. پس از بازگشت عباس‌زاده و اضافه شدن مهاجم خارجی در خط حمله رقابت ایجاد می‌شود و این موضوع به نفع تیم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج