۱۲۷۹۵۱۴
۱۱۷۲
۱۱۷۲
پ

یوونتوس به کسر ۱۵ امتیاز اعتراض کرد

باشگاه یوونتوس اعلام کرد؛ به تصمیمی که دادستان علیه این باشگاه گرفته، اعتراض کرده است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه یوونتوس در واکنش به تصمیم دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا مبنی بر کاهش ۱۵ امتیاز از این تیم در پرونده سود سرمایه، بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد درخواست فرجام‌خواهی به این حکم را خواهد کرد. جوزپه چینه دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا از دادگاه استیناف فدرال درخواست کرد که از یوونتوس ۹ امتیاز کسر کند و محرومیت‌هایی هم برای مدیران فعلی و سابق این باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی، فابیو پاراتیچی و مائوریتزیو آریوابنه در نظر بگیرد.

دادگاه استیناف فدرال هم شب گذشته (جمعه) تصمیم گرفت از یوونتوس ۱۵ امتیاز کسر کند و همچنین دو سال محرومیت برای آنیلی (رئیس باشگاه یوونتوس) و آریوابنه (مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس) صادر کند. بر این اساس؛ فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی پیشین یوونتوس) دو سال و نیم و پاول ندود (نایب رئیس باشگاه یوونتوس) هشت ماه محروم شدند. این محرومیت‌ها توسط یوفا و فیفا قابل‌ اجراست، بنابراین موقعیت پاراتیچی در تاتنهام به عنوان مدیر ورزشی این تیم در معرض خطر جدی است. همچنین فدریکو کروبینی (مدیر ورزشی یوونتوس) با ۱۶ ماه محرومیت مواجه شده است.

باشگاه یوونتوس پس از احکام صادره با انتشار بیانیه‌‌ای اعلام کرد؛ روند فرجام‌خواهی در حکم صادره را در دیوان عالی عدالت ورزشی واقع در کمیته ملی المپیک ایتالیا آغاز کرده است. با جریمه در نظر گرفته شده، یوونتوس با ۲۲ امتیاز از رده سوم به در رده دهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا سقوط کرد.

در بخشی از بیانیه باشگاه یوونتوس آمده است: «باشگاه فوتبال یوونتوس منتظر انتشار دلایل این تصمیم است و از هم اکنون درخواست تجدید نظر را به دیوان عالی عدالت ورزشی مطابق با شرایط قانون عدالت ورزشی اعلام می‌کند».

باشگاه یوونتوس به دلیل نقل‌وانتقالات مشکوک با مقادیر بالا به منظور به دست آوردن سود سرمایه مورد بررسی و زیر ذره‌بین قرار گرفته است. محققین صورت‌های مالی سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ این باشگاه را مورد بررسی قرار داده‌اند.

پیش از این روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» اعلام کرده بود که باشگاه یوونتوس بار دیگر با مشکل مواجه شده و ۱۶ نفر از مدیران این باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه و پاول ندود نایب رئیس باشگاه به اتهام حسابداری نادرست و ارتباطات نامناسب با بازار نقل‌وانتقالات تحت بازجویی هستند.

اوایل آذر ماه هم بود که باشگاه یوونتوس به‌ طور رسمی اعلام کرد که تمامی اعضای هیئت مدیره این باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی از سمت خود استعفا کرده‌اند و مائوریتزیو اسکاناوینو را به‌عنوان مدیر اجرایی جدید خود منصوب و معرفی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج