۱۲۷۹۹۰۴
۱۱۰۷
۱۱۰۷
پ

امیری: تا روز آخر نمی‌توانیم خودمان را قهرمان بدانیم

وحید امیری هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس بعد از رفع مصدومیتش، حالا بار دیگر به یکی از مهره های کلیدی سرخ‌پوشان تبدیل شده است.

همشهری آنلاین: وحید امیری هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس بعد از رفع مصدومیتش، حالا بار دیگر به یکی از مهره های کلیدی سرخ‌پوشان تبدیل شده است. امیری  که نقش تعیین کننده ای در پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن داشت، بعد از این بازی گفت وگویی را با همشهری انلاین انجام داد که در ذیل می خوانید:

پرسپولیس توانست با برد مقابل ذوب آهن روند صدرنشینی خودش را حفظ کند. در خصوص این بازی برایمان بگو.

خدا را شکر شرایط تیم مان خوب است و باید همین روند را ادامه بدهیم. بازی‌هایمان در دور برگشت بازی به بازی سخت تر می شود. تیم‌ها خیلی سخت امتیاز می دهند ولی ما هم چاره ای نداریم جز تلاش و زحمت بیشتر تا ان شاءالله بتوانیم به خواسته ای که هواداران دارند برسیم.

 پرسپولیس می تواند جایگاه فعلی خود را تا آخر فصل حفظ کند؟

مطمئنا. واقعا جایگاه پرسپولیس همیشه بالا بوده است. امیدوارم بتوانیم همیشه از این جایگاه و موقعیت استفاده کنیم. ان‌شاءالله آخر فصل  نتیجه خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

یک نیم فصل از مسابقات لیگ برتر گذشت. خود شما در برهه ای مصدوم بودید. الان شرایط تان چگونه است و چه هدفی را دنبال می کنید؟

ابتدا در مورد هدف مان که پرسیدید باید بگویم هدف کلی ما قطعا کسب عنوان قهرمانی با پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر است و امیدوارم که بتوانیم به آن برسیم. شرایط خودم هم خوشبختانه خوب است. خدا را شکر بازی به بازی  و روز به روز  بهتر می شوم. مصدومیتم دوره خیلی سختی بود. نقاهتم خیلی طولانی شد ولی خدا را شکر آرام آرام به آن شرایط ایده آلی که می خواهم می رسم. امیدوارم بتوانم در خدمت  تیم باشم و کمک کنم.

برخی از کارشناسان بعد از برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن تاکید داشتند پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی خودش را از سایر تیم ها جدا کرد. آیا خود شما این دیدگاه را قبول دارید؟

به نظر من هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی نظر قطعی بدهیم و سابقه نشان داده هیچ تیمی تا روز آخر نمی تواند قهرمانی اش را صددرصد بداند. خیلی زود است خودمان را قهرمان بدانیم. هنوز باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم.

در مورد بازی  هفته هفدهم با فولاد چه صحبتی دارید؟

بازی خیلی سختی است. فولاد تیم خیلی خوب و مهر ه های زیادی دارد. می دانیم که کار مقابل این تیم بسیار دشوار است ولی با تمام قوا پیش می رویم تا ان‌شاءالله به  نتیجه دلخواه برسیم.

سیامک نعمتی و حامد پاکدل از پرسپولیس جدا شدند.

جا دارد از هر دو این عزیزان تشکر کنم. زحمات زیادی را برای موفقیت پرسپولیس کشیدند. امیدوارم در ادامه زندگی شان موفق باشند. واقعا در یک هفته گذشته خیلی دلتنگ شان بودیم و جایشان واقعا خالی بود.

بزرگ ترین هدف خودت در ادامه مسابقات لیگ برتر چیست؟

اگر بخواهم هدف تیمی را بگویم، هدف ما قهرمانی است که ان شاءالله به آن برسیم. خواسته به حقی هم است. هوادارانمان همیشه این خواسته را دارند که ان شاءالله بتوانیم به آن برسیم. می دانیم که کار خیلی سخت است ولی قطعا با تلاش بازیکنان مان و زحماتی که کادرفنی می کشند، کار نشدنی نیست.

اما در مورد اهداف شخصی ات صحبتی نکردی؟

هدف شخصی ام هم همین قهرمانی با تیم پرسپولیس در لیگ امسال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج