۱۲۸۰۰۴۳
۲۰۸۰
۲۰۸۰
پ

همه گلزنان تاریخ در جیب ارلینگ هالند!

غول نروژی منچستر سیتی با گلزنی مقابل ولورهمپتون به رکوردی اعجاب‌انگیز رسید.

ورزش سه: غول نروژی منچستر سیتی با گلزنی مقابل ولورهمپتون به رکوردی اعجاب‌انگیز رسید.

 انگار راز آفریده شدن ارلینگ هالند این است که رکوردها را با قدرت زیر پا بگذارد و رکوردهای خارق‌العاده را به نام خود در دنیای فوتبال سند بزند. عنوان‌هایی که در دنیای معاصر حداقل فکر می‌کردیم بعد از کریس رونالدو و لیونل مسی دست نخورده باقی می‌ماند، اما غول ۲۲ نروژی حداقل بخشی از پیش‌بینی‌ها را با شکست مواجه کرده است.

منچستر سیتی تا به اینجا و با احتساب جدال با ولورهمپتون، ۲۰ بازی در لیگ جزیره انجام داده که هالند در ۱۹ مسابقه حاضر بوده است. بازیکنی که با هت‌تریک در دیدار امروز ۲۵ گله شد و به رکوردی اعجاب‌انگیزی در اولین فصل از حضورش در انگلیس دست پیدا کرد.

سال گذشته در لیگ برتر انگلستان، سون هیونگ مین و محمد صلاح مشترکا با ۲۳ گل در ۳۸ هفته، به عنوان آقای گلی لیگ جزیره در پایان فصل دست یافتند. اما ارلینگ هالند در هفته بیستم لیگ برتر به تعداد ۲۵ گل رسیده و هنوز ۱۸ بازی دیگر فرصت دارد تا به تعداد گل‌های خود اضافه کند. هر چند که در حال حاضر نیز حدود ۲۰ دقیقه از بازی امروز با ولور باقی مانده و این شانس وجود دارد که بازیکن نروژی باز هم دروازه حریفش را باز کند.

همه گلزنان تاریخ در جیب ارلینگ هالند!

آلن شیرر و اندی‌کول دو مهاجم سرشناس و اسطوره‌ای هستند که در لیگ برتر انگلیس همراه با بلکبرن و نیوکاسل موفق به ثبت ۳۴ گل شده‌اند. کریستیانو رونالدو نیز در سال ۲۰۰۸ همراه با منچستر به رکورد ۳۱ گل زده در بزرگترین لیگ فوتبالی جهان رسید. اما هالند با ادامه این روند بدون شک رکورد‌های موجود را پشت سر می‌گذارد و در ۲۲ سالگی به یکی از مهم‌ترین عناوین دوران بازی خود می‌رسد و می‌تواند طی یک فصل نزدیک به ۵۰ گل را به نام خود ثبت کند.

هالند، هت‌تریک در بازی امروز را در ۱۵ دقیقه به سرانجام رساند. بازیکنی که اگر شکل گلزنی آن را ببینید، متوجه می‌شوید که از قبل تصمیم گرفته توپ را به کدام نقطه از دروازه شلیک کند تا گل شود، و این یعنی ذهن او چند ثانیه از اتفاقات درون زمین جلوتر است و همین هم اصلی‌ترین رازش برای گلزنی‌های پیاپی و ثبت رکوردهای خیره‌کننده لقب می‌گیرد.

همه گلزنان تاریخ در جیب ارلینگ هالند!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج