۱۲۸۰۶۶۲
۱۳۴۶
۱۳۴۶
پ

نوازی: از ۶۰ متری دیدیم پنالتی نبود

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اشتباه فاحش داوری منجر به از دست رفتن پیروزی آنها مقابل تیم هوادار شد.نوازی: از ۶۰ متری دیدیم پنالتی نبود.

ورزش سه: مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اشتباه فاحش داوری منجر به از دست رفتن پیروزی آنها مقابل تیم هوادار شد.نوازی: از ۶۰ متری دیدیم پنالتی نبود.

محمد نوازی در خصوص عملکرد تیم آلومینیوم در نخستین بازی دور برگشت مقابل هوادار عنوان کرد: تیم ما از نظر فنی نمایش کاملا بهتری داشت و از نظر درصد مالکیت توپ، ایجاد موقعیت، تعداد پاس و دیگر موارد آمار بسیار خوبی نسبت به حریف ثبت کرد ولی در روزی که کاملا شایسته برد بود، با یک اشتباه داور از رسیدن به سه امتیاز محروم شد.

نوازی: از ۶۰ متری دیدیم پنالتی نبود

او در مورد قضاوت تیم داوری در این مسابقه ابراز کرد: متاسفانه مثل دیدار مقابل فولاد که گل آنها در یک صحنه واضح آفساید و با تصمیم اشتباه داور و کمک وی صحیح اعلام شد، در بازی با هوادار هم یک خطای بیرون از محوطه جریمه را پنالتی گرفتند تا تیم ما عقب بیفتد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: ما از روی نیمکت و فاصله ۶۰ متری دیدیم که خطا بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد، اما داور و کمک دوم او که کاملا رو به صحنه بودند، اعلام پنالتی کردند تا تیم ما با شایستگی کامل از رسیدن به سه امتیاز در شروع دور برگشت محروم شود. جالب است وقتی حرف حق هم می‌زنیم، داور کارت قرمز نشان می‌دهد و دیدید که سرمربی تیم ما به‌خاطر اینکه  داشت از حق تیمش دفاع می‌کرد و اشتباه داور را به او نشان داد، از بازی اخراج شد. جای تعجب دارد که داور اشتباه می کند، اما سرمربی تیم ما محروم می‌شود.

نوازی در خصوص لزوم حضور VAR در فوتبال ایران گفت: مطمئنا اگر این تکنولوژی از اول فصل بود، تیم ما الان جزو پنج تیم بالای جدول قرار داشت و  نتایج به شکل دیگری رقم می‌خورد. واقعا نیاز است VAR در لیگ برتر استفاده شود؛ هرچند معتقدیم صحنه پنالتی اعلام شده به سود تیم هوادار نیاز به این تکنولوژی نداشت و همه حاضرین در ورزشگاه آن را دیدند.

او با اشاره به دیدار پیش روی تیم آلومینیوم مقابل صنعت نفت گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و همه بچه‌ها مصمم هستند تا در حضور تماشاگران پرشور آلومینیوم بتوانیم مثل بازی رفت نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را تقدیم به مردم اراک و استان مرکزی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج