۱۲۸۰۷۷۳
۴۸۶۴
۴۸۶۴
پ

رونالدو به النصری‌ها لیست داد

باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استانداردهای رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.رونالدو به النصری‌ها لیست داد.

ورزش سه: باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استانداردهای رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.رونالدو به النصری‌ها لیست داد.

کریستیانو رونالدو بعد از جدایی نه چندان دوستانه از منچستریونایتد، طی تصمیمی غافلگیرکننده النصر عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. او یکشنبه این هفته اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد.

رونالدو به النصری‌ها لیست داد

در این دیدار که رونالدو موفق به ثبت شوت به دروازه نشد، النصر موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. اما ستاره پرتغالی فقط داخل زمین قرار نیست به النصری‌ها برای تغییرات بزرگ کمک کند.

بر اساس گزارشی از ESPN، باشگاه النصر مایل است تا از وجود رونالدو برای کمک در مسائل خارج از مستطیل سبز نیز استفاده کند. در همین راستا، ملی‌پوش پرتغالی لیستی از الزامات حرفه‌ای‌تر شدن را به باشگاه ارائه کرده و النصری‌ها در تلاش هستند تا آن را اجرایی کنند.

باشگاه النصر امیدوار است تا این تغییرات آنها را قادر سازد تا به قدرت اول فوتبال عربستان و آسیا تبدیل شوند. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که رونالدو به شدت از استانداردهای خارج از زمین منچستریونایتد قبل از خروجش در پایان سال گذشته انتقاد کرده بود.

او در مصاحبه‌ای با پیر مورگان مدعی شده بود که بسیاری از زیرساخت‌ها و شیوه‌های فعلی منچستریونایتد نیازمند ارتقا و به‌روزرسانی هستند و نسبت به ده سال پیش هیچ تغییری نکرده‌اند. او در بخشی از این مصاحبه گفته بود: «هیچ‌چیز تغییر نکرده است، استخر، جکوزی... حتی باشگاه. من واقعا متعجب شدم چون انتظار داشتم چیزهای متفاوتی از نظر زیرساختی و فناوری ببینم. اما متاسفانه هنوز چیزهایی را می‌بینم که در 23 یا 24 سالگی دیده بودم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج