جاباما
۱۲۸۱۴۸۰
۱ نظر
۲۷۸۳
۱ نظر
۲۷۸۳
پ

یحیی عاشق سبک بازی یک لژیونر است!

خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به مراتب سخت تر از نقل و انتقالات تابستانی است و این موضوع را همه اهالی فوتبال می دانند.

خبرورزشی: خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به مراتب سخت تر از نقل و انتقالات تابستانی است و این موضوع را همه اهالی فوتبال می دانند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی اسم چند بازیکن را در اختیار رضا درویش گذاشت که در میان این اسامی، علی قلی زاده ملی پوش ایرانی هم دیده می‌شد.

در خبرها آمده بود؛ طبق ادعای رسانه‌های بلژیکی، قلی زاده به باشگاه خود اعلام کرده به‌دلیل بیماری همسرش قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد. ستاره ۲۶ ساله شالروا در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته و باوجود داشتن چند پیشنهادات خوب هم اما همچنان به حضور در فوتبال بلژیک ادامه داد. قلی زاده در مسابقات جام جهانی قطر نیز نمایش بسیار خوبی داشت و از بازیکنان موردعلاقه کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود.

قلی‌زاده در سال ۲۰۱۸ به تیم شارلروا پیوست و پس از تمدید قرارداد خود تا سال ۲۰۲۵ باید در این تیم بماند. او در ۲۲ هفته، در ۱۰ بازی در ترکیب اصلی حضور داشته و ۱۰ بار هم به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است. قلی زاده در بازی آخر تیمش، اصلا در لیست قرار نگرفت تا شایعات جدایی او از این تیم بیش از پیش شود.

لژیونر ایرانی در گفت‌وگوی اخیرش اظهار داشت: «هنوز چیزی مشخص نیست تا پایان فصل با شارلروا قرارداد دارم. اینکه دوباره به فوتبال ایران برمی‌گردم یا نه تا پایان هفته مشخص می‌شود. منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.» او درخصوص پیشنهاد از ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه داد: «پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران دارم اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی و تماس مستقیمی از سوی باشگاه استقلال و پرسپولیس با من صورت نگرفته است. طبیعتا اگر پیشنهاد رسمی برسد، حتما به آن فکر خواهم کرد و تصمیم می‌گیرم.»

علی قلی زاده یک وینگر است که همه دوستان نزدیکش هم می‌دانند پرسپولیسی است. او اگر بخواهد در ایران بازی کند فقط پرسپولیس را انتخاب می کند و از طرفی یحیی گل محمدی عاشق سبک بازی اوست.

سرمربی پرسپولیس تعداد زیادی (!) وینگر دارد اما باز نمی‌تواند به علی قلی زاده فکر نکند!

یحیی گل محمدی اگر فصل آینده در پرسپولیس بماند حتم بدانید تلاش خواهد کرد علی قلی زاده را بخرد چرا که معتقد است مهدی ترابی در سمت چپ و علی قلی زاده در سمت راست، بهترین وینگرهای ایران هستند.

جالب آن که علی قلی زاده نه تنها مورد توجه پرسپولیسی‌هاست بلکه یک استقلالی معروف هم سبک بازی اش را بسیار دوست دارد و می‌پسندد. فرهاد مجیدی تلاش کرد او را به اتحاد کلبا ببرد اما ظاهرا درخواست سنگین مالی شارلوآ باعث شد این مربی و چهره مشهور استقلالی هم قید او را بزند.

به هر حال شارلروا امیدوار بود بتواند قلی زاده را به قیمت خوبی بفروشد اما باوجود پاس گل مقابل انگلیس و در مجموع یک جام جهانی خوب، این بازیکن خریداران بالقوه زیادی را نمی‌بیند و شاید به زودی به ایران برگردد تا فوتبالش را در کشورمان ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا اینهمه پول از کجا میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج