۱۲۸۱۶۶۰
۴۴۶۴
۴۴۶۴
پ

مشت محکم سیتیزن‌ها به توپچی‌های صدرنشین

منچسترسیتی با پیروزی یک بر صفر مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر را از FA کاپ حذف کرد.

ورزش سه: منچسترسیتی با پیروزی یک بر صفر مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر را از FA کاپ حذف کرد.

منچسترسیتی در حساس ترین بازی مرحله چهارم نهایی FA کاپ از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه اتحاد مصاف هم رفتند. شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار موفق شدند با یک گل از سد میهمان خود گذشته و به دور بعد راه یافتند.

این دیدار صحنه تقابل تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس بود. هر دو مربی ترجیح دادند در این دیدار، اکثرا به بازیکنانی میدان بدهند که کمتر بازی کرده اند. در چنین شرایطی یک نیمه اول کم افت و خیز را پشت سر گذاشتیم.

مشت محکم سیتیزن‌ها به توپچی‌های صدرنشین

اولین موقعیت بازی را آرسنال در دقیقه 5 روی ضربه تومیاسو خلق کرد که با واکنش گلر سیتی همراه شد. چهار دقیقه بعد هالند با شوتی خطرناک دروازه آرسنال را هدف گرفت اما این موقعیت هم به گل ختم نشد. اورتگا در دقیقه 21 یک بار دیگر با واکنش مناسب، همکاری ساکا و تومیاسو را ناکام گذاشت.

مشت محکم سیتیزن‌ها به توپچی‌های صدرنشین

هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، اشتیاق تیم ها برای گلزنی بیشتر می شد؛ در بین تلاش های ناموفق سیتی که هالند در متن اکثر آنها قرار داشت، آرسنال صاحب یک موقعیت خوب در دقیقه 40 شد که اورتگا با خروجی به موقع دروازه تیمش را روی این موقعیت نجات داد. در ادامه نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

مشت محکم سیتیزن‌ها به توپچی‌های صدرنشین

سیتی نیمه دوم را بهتر از آرسنال شروع کرد و چند ارسال خطرناک را طی ده دقیقه نخست روی دروازه توپچی ها شاهد بودیم؛ ارسال هایی که البته ترنر با واکنش های به موقعی آنها را قطع کرد.
حملات شاگردان پپ سرانجام در دقیقه ۶۴ جواب داد؛ شوت زیبای آلوارز از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به تیر دروازه در سمت راست محوطه جریمه آرسنال به جک گریلیش رسید؛ این بازیکن بعد از حفظ توپ و با آرامش کامل یک پاس رو به عقب برای ناتاناکه فرستاد تا این بازیکن هلندی با بغل پایی زمینی دروازه آرسنال را باز کرده و نتیجه را ۱-۰ به سود سیتی کند.

مشت محکم سیتیزن‌ها به توپچی‌های صدرنشین

آرسنال در 5 دقیقه پایانی فشار خود را دروازه حریف را بیشتر کرد؛ روی نفوذ مارتینلی در دقیقه 85 می رفت دروازه سیتی باز شود ولی ضربه او از زاویه بسته را گلر حریف مهار کرد. خروج به موقع اورتگا در دقیقه 87 پاس در عمق تند و تیز ژاکا را به موقع قطع کرد تا توپ در موقعیت تک به تک به مارتینلی نرسید. در چند دقیقه باقی مانده هم تلاش توپچی ها نتیجه بخش نبود تا سیتی با برتری یک بر صفر به دور بعد راه یابد.

مشت محکم سیتیزن‌ها به توپچی‌های صدرنشین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج