۱۲۸۱۸۲۷
۵ نظر
۳۳۴۹
۵ نظر
۳۳۴۹
پ

انتقاد شدید یک پیشکسوت از گل‌محمدی

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از سرمربی پرسپولیس که بازی با فولاد را لجن دانسته بود، گفت: گل‌محمدی باید بداند در بازی‌های باشگاه‌های آسیا فراموش نشده است، وقتی پرسپولیس از حریفان خود جلو می‌افتاد از چه شیوه‌ای استفاده می‎‌کرد تا بازی را کنترل کند اما هیچ کدام از مربیان حرفه‌ای رقبای پرسپولیس به احترام پرسپولیس و هواداران آن از لفظ لجن استفاده نکردند.

ایسنا: سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص بازی روز گذشته فولاد مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها که فوتبال خوزستان و فولاد نیاز به یک برد داشت، فولاد موفق شد در بازی بزرگ هفته مقابل مدعی اول قهرمانی لیگ به برتری برسد. پرسپولیس روز گذشته مغلوب بازی هوشمندانه و متفکرانه فولاد خوزستان شد. در شروع بازی تیم فولاد با استفاده از تمامی طول و عرض زمین و نمایشی هوشمندانه، پرسپولیس بزرگ را تحت تأثیر بازی خود قرار داد تا آنجا که با یک سوپرگل حرفه‌ای از یک بازیکن لالیگایی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

وی ادامه داد: طبیعتاً پس از گل، فولاد بسیار متفکرانه و هوشمندانه بازی را بسته و مدیریت کرد و همه فوتبال‌دوستان ایرانی نیز می‌دانند در این نوع بازی فولاد بسیار تبحر دارد. زمانی که کادر فنی پرسپولیس اقدام به تعویض دیاباته داشت و این بازیکن وارد زمین شد همه متوجه شدند که پرسپولیس روز سختی در پیش دارد. بعد از ورود دیاباته همه آن‌هایی که فوتبال را به خوبی متوجه می‌شوند، فهمیدند که پرسپولیس روز سختی در پیش دارد و بعد از ورود دیاباته دیگر فوتبالی مالکانه و باحوصله که شگرد پرسپولیس است شاهد نبودیم و تمام تلاش تیم پرسپولیس و کادر فنی آن این بود که در یک بازی مستقیم و از روی اتفاقات و حوادث بتواند از خط دفاع و به ویژه دروازه‌بان خوب فولاد بگذرد. هم دروازه‌بان و هم خط دفاع فولاد روز گذشته به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: همه می‌دانند که من در انتقاد و نقد بسیار دست و دلباز و در تعریف و تمجید بسیار خسیس هستم و همه می‌دانند که من در سال‌های اخیر انتقادهای بسیاری نسبت به عملکرد تیم فولاد داشته‌ام، اما در روزی که فولاد بسیار هوشمندانه و عالی در مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ ایران بازی کرد و به گل و برد رسید باید حق مطلب ادا شود. ولی از کادر فنی پرسپولیس و به ویژه دوست خوبم یحیی گل‌محمدی گله‌مند هستم که در مصاحبه بعد از بازی احترام مردم خوزستان، تیم فولاد و هواداران این تیم را بجا نیاورد. آقای گل‌محمدی باید بداند در روزهایی که پرسپولیس، تیم ملی و همه فوتبال ایران به واسطه مصدومیت یحیی را ترک کرده بودند این مردم خوزستان و تیم فولاد بودند که با آغوش باز او را پذیرفتند، حمایت کردند و به روزهای اوج خود برگرداندند. تا آنجا که گل‌محمدی با افتخار پیراهن تیم ملی را پوشید و در جام جهانی نیز موفق به گلزنی شد. آقای گل‌محمدی باید بداند مربی تیم بسیار بزرگ، پرطرفدار و مردمی پرسپولیس است و باید بداند در کنار او یکی از اسطوره‌های اخلاق یعنی کریم باقری نشسته است و در صحبت هایش باید کمی تفکر کند.

وی افزود: من معتقدم اینکه یحیی گل‌محمدی بازی را به لجن شباهت می‌دهد، لفظی کاملاً زشت و اشتباه است. گل‌محمدی باید بداند در بازی‌های باشگاه‌های آسیا فراموش نشده است، وقتی پرسپولیس از حریفان خود جلو می‌افتاد از چه شیوه‌ای استفاده می‎‌کرد تا بازی را کنترل کند اما هیچ کدام از مربیان حرفه‌ای رقبای پرسپولیس به احترام پرسپولیس و هواداران آن از لفظ لجن استفاده نکردند. گل‌محمدی به جای اینکه بخواهد از چنین واژه‌ای استفاده کند، ای کاش در تمرینات پرسپولیس روی کارهای تاکتیکی بیشتر کار کند تا اگر تیمی مثل فولاد مقابل آن‌ها به این شکل بازی کرد به جای بازی مستقیم و باری به هر جهت، از پلن‌های دیگری استفاده کند.

بختیاری زاده در پایان نیز عنوان کرد: جا دارد از آقای گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه فولاد تشکر کنم زیرا او در ابتدای فصل باعث بازشدن پنجره باشگاه شد و به نظر من فولاد هم در نقل و انتقالات تابستان و هم در نقل و انتقالات زمستانه فعالیت بسیار خوبی داشت و بخشی از این فعالیت خوب به اقدامات آقای گرشاسبی برمی‌گردد. من بازیکنان جدیدی که در نقل و انتقالات زمستانه جذب فولاد شدند را خوب دیدم و امیدوارم در ادامه این مسیر کمک حال فولاد باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از من من کردنت پیداس چند مرده حلاجی.

    • ناشناس

      کاملا درست وبه جا می فرمایند نظرمن هم این است که پرسپولیس چه دراین بازی وچه دربازی ذوب که همین سبک روداشت نتوانست تغییری مناسب دربازی بدهد

    • رضا شیرخانی

      آقای بختیاری زاده تو کجا فوتبال بودی که از پرسپولیس کبیر وسرمربی محبوب ما انقاد میکنی

    • ناشناس

      لنگ بزرگ خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج