۱۲۸۲۲۳۶
۲ نظر
۳۴۴۳
۲ نظر
۳۴۴۳
پ

قهرمان در سن‌سیرو دفن شد

میلان، قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا، در ادامه روند ناکامی‌هایش امروز در ورزشگاه سن سیرو ۲-۵ مغلوب ساسولو، تیم هفدهم جدول شد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

ورزش سه: میلان امروز و از هفته بیستم سری آ ایتالیا در سن‌سیرو میزبان ساسولو بود و در نهایت شکست خورد. میلان از ۱۹ بازی قبلی خود ۳۸ امتیاز داشت و در رده چهارم بود و روی کاغذ برابر تیم هفدهم جدول به نظر کار دشواری پیش رو نداشت اما ۴۵ دقیقه نخست برای این تیم به بدترین شکل ممکن پیش رفت.

قهرمان در سن‌سیرو دفن شد
قهرمان در سن‌سیرو دفن شد
قهرمان در سن‌سیرو دفن شد

ابتدا در دقیقه 8 بازی اولیویه ژیرو موفق شد دروازه ساسولو را باز کند ولی VAR این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. سپس میلان در 11 دقیقه سه گل از ساسولو دریافت کرد و تنها توانست یکی از آنها را پاسخ بدهد. 

قهرمان در سن‌سیرو دفن شد

دفرل روی پای براردی در دقیقه 19 اولین گل را با یک شوت از درون محوطه جریمه زد و سپس فراتِزی در همکاری عالی با براردی، در دقیقه 22 حساب کار را 2-0 کرد. ژیرو دو دقیقه بعد از این گل  با یک ضربه سر موفق شد فاصله را به یک گل کاهش دهد اما در دقیقه 30 براردی که دو پاس گل داده بود، از روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر توانست گل سوم را بزند و حاضران در ورزشگاه را بیش از پیش شوکه کند. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

قهرمان در سن‌سیرو دفن شد

تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ساسولو به یک ضربه پنالتی دست یافت. داور خطای کالابریا روی لورینت را پنالتی گرفت و همین بازی موفق شد گل چهارم را به میلان بزند.

قهرمان در سن‌سیرو دفن شد

میلان در دقیقه 54 روی ضربه ایستگاهی تونالی و ارسال زیبای او توسط ربیچ به گل رسید اما این گل هم پس از بررسی VAR به دلیل آفساید مردود اعلام شد. به نظر می رسید توپ با برخورد به سر مدافع ساسولو به ربیچ رسیده باشد ولی تشخیص کمک داور ویدیویی چیز دیگری بود.

قهرمان در سن‌سیرو دفن شد

میلان یکپارچه حمله بود ولی قادر به خلق موقعیت 100 درصد نبود و مدافعان ساسولو به خوبی فضاها را از ستاره های میلان گرفته بودند. در حالی که میلان حمله می کرد، ساسولو در دقیقه 79 به گل پنجم رسید تا شگفتی را کامل کند.

اشتباه فاحش تئو هرناندز و دریبل ناموفق او باعث شد تا براردی صاحب توپ شود. او سومین پاس گل خود در این بازی را به هنریکه داد تا گل پنجم میهمان نیز به ثمر برسد.

میلان یک دقیقه بعد روی شوت استثنایی دیووک اوریگی توانست فاصله را بار دیگر به سه گل کاهش دهد. کمی بعد ژیرو در دهانه دروازه به توپ نرسید تا شانس کاهش فاصله از دست برود. داور 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما در این دقایق هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا یک شکست دیگر برای میلان به ثبت برسد. میلان در دو بازی اخیر خود در سری آ 9 گل دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هلاس ورونا

      باهم کشتی بگیرم و باتو کله کله میشه

    • ناشناس

      بابا بندازین بیرون این پیولی بی مصرف رو!!!!! منتظر چی هستین؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج