۱۲۸۲۶۸۴
۳۳۴۷
۳۳۴۷
پ

پرسپولیس طلا را به مس تبدیل کرد!

افت مردانی مثل امید عالیشاه، حتی با توجه به گلی که در هفته قبل زد، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و... در پرسپولیس نمی‌تواند تنها عامل فنی داشته باشد.

طرفداری: افت مردانی مثل امید عالیشاه، حتی با توجه به گلی که در هفته قبل زد، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و... در پرسپولیس نمی‌تواند تنها عامل فنی داشته باشد.

این سه که از بهترین مهره های فوتبال ایران و از گرانقیمت ترین آنها هستند در بازی با تیم فولاد خوزستان نسبت به عملکرد معمول خود بسیار ضعیف عمل کردند و جزو بدترین مردان تیم پرسپولیس بودند.

تاکتیک های تیمی پرسپولیس به جدا اما به نظر می رسد نبود آمادگی ذهنی برای این نفرات یکی از دلائل افت آنها باشد. دوری از تماشاگران، مسائل روحی مختلف و شرایط مدیریت ذهنی در پرسپولیس رفته رفته این تیم و بازیکناناش را نیازمند استفاده از مربی روانشناس نشان می دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس هنوز هم بهترین مهره های فوتبال کشورمان را در اختیار دارد اما علیرغم تصوری که می شد نتوانست از وجود آنها به خوبی بهره ببرد. پرسپولیس، دانیال اسماعیلی فری را دارد که او را در ۲ سال اخیر به رامین رضائیان و مهدی شیری ترجیح داده است پس منطقی است که هواداران این تیم انتظار داشته باشند که این بازیکن سطحی بالاتر از رامین رضائیان و مهدی شیری را نشان دهد که حداقل این بازیکن در این روزها عملکردی ضعیف تر از رامین رضائیان را که به سپاهان رفته است نمایش می دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج