اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۲۷۹۲
۲۶۵۳
۲۶۵۳
پ

گل‌محمدی به‌خاطر آینده سیامک کوتاه می‌آید؟

بازگشت سیامک نعمتی در شرایط فعلی به پرسپولیس ممکن نیست. این حرف آخری بوده که یحیی گل‌محمدی بعد از بازی تیمش با فولاد به مدیربرنامه‌های سیامک نعمتی زده است.

فرهیختگان: بازگشت سیامک نعمتی در شرایط فعلی به پرسپولیس ممکن نیست. این حرف آخری بوده که یحیی گل‌محمدی بعد از بازی تیمش با فولاد به مدیربرنامه‌های سیامک نعمتی زده است. جالب اینکه مدیربرنامه‌های گل‌محمدی و نعمتی مشترک هستند و این فرد در روزهای اخیر تلاش زیادی کرد تا زمینه بازگشت سیامک به تمرینات سرخپوشان را فراهم کند اما تا الان حرف یحیی یک کلام بوده است. سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد که به سیامک در همان زمان نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل تاکید داشته که حتی به‌صورت قرضی هم شده از پرسپولیس جدا شود اما او گوش نکرده است. گویا یکی از عوامل مهمی که سیامک از پرسپولیس جدا نشده، خواسته همسرش بوده است.

در هر صورت این ماجرا بیخ پیدا کرده و رضا درویش هم خودش را وارد ماجرا نکرد، به این خاطر که مسائل فنی را به‌طور کامل به سرمربی تیم سپرده است. شاید اگر پرسپولیس، فولاد را برده بود یحیی در شرایط فعلی تا این حد به تصمیم خود پافشاری نمی‌کرد اما اتفاقات حاشیه‌ای این مسابقه تا حد زیادی آرامش گل محمدی را برهم زده است. اما در این میان سیامک نعمتی خواستار این شده که شأن و منزلتش در پرسپولیس حفظ شود و از این‌رو محمد محمدی را واسطه کرده که یحیی را راضی کند. معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس هم در صحبت با یحیی گل‌محمدی به وی گفته است: «نعمتی بازیکن قدیمی تیم بوده، شأن او حفظ شود به‌نفع باشگاه هم است، از طرفی نعمتی حکم آچار فرانسه را برای او دارد و در هر پستی با کمبود بازیکن مواجه شود می‌تواند روی سیامک حساب کند.» با این حال یحیی فعلا کوتاه نیامده و همه‌چیز را به آینده سپرده است. شاید اگر پرسپولیس موفق به شکست آلومینیوم شود سرمربی این تیم هم در مورد سیامک نرم‌تر شود. در این میان بازیکنان بزرگ‌تر پرسپولیس هم بیکار ننشسته و از یحیی خواسته‌اند در مورد نعمتی کوتاه بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج