۱۲۸۳۳۲۰
۵۰۶۹
۵۰۶۹
پ

بای بای قلعه‌نویی با تیم‌ملی؟!

به نظر می‌رسد گزینه اصلی داخلی بودن امیر قلعه‌نویی برای رسیدن به سرمربیگری تیم ملی، هیچ وقت برای او شگون ندارد. در هفته‌های اخیر طبع اعلام منابع موثق خبری سرمربی کنونی گل گهر سیرجان، حامیان قدرتمندی برای رسیدن به تیم ملی پیدا کرده و خیلی‌ها بر این باور هستند که اگر انتخاب سرمربی بزرگ خارجی قطعی نشود، تیم ملی به او سپرده خواهد شد.

فرهیختگان: به نظر می‌رسد گزینه اصلی داخلی بودن امیر قلعه‌نویی برای رسیدن به سرمربیگری تیم ملی، هیچ وقت برای او شگون ندارد. در هفته‌های اخیر طبع اعلام منابع موثق خبری سرمربی کنونی گل گهر سیرجان، حامیان قدرتمندی برای رسیدن به تیم ملی پیدا کرده و خیلی‌ها بر این باور هستند که اگر انتخاب سرمربی بزرگ خارجی قطعی نشود، تیم ملی به او سپرده خواهد شد. 

قلعه‌نویی هم که به شدت به دنبال رسیدن به این صندلی است، در تمام این  مدت سکوت کرده و حتی در کنفرانس‌های خبری هم شرکت نمی‌کند تا مبادا حرفی بزند که وارد حاشیه شود و مسیرش را برای رسیدن به تیم ملی ناهموار کند.

با این وجود نتایج کسب شده تیم امیر در این هفته‌ها چندان چنگی به دل نمی‌زند و تیمش روی نوار ناکامی حرکت می کند. باخت سنگین امروز ۴ بر یک مقابل سپاهان مورایس بهترین بهانه برای منتقدانش خواهد بود که به پروژه سرمربیگری‌اش در تیم ملی بتازند. او بعد از جام جهانی با گل گهر فقظ مقابل هوادار و صنعت نفت آبادان به برتری رسیده و مقابل سپاهان و پرسپولیس رقبای اصلی اش باخت داده و سه تساوی مقابل آلومینیوم، مس رفسنجان و تراکتور داشته است.

باخت‌های سنگین او در لیگ برتر معمولا باعث از دست رفتن فرصت‌های بزرگ برای او می‌شود. چند سال قبل در حالی که همه توافقات برای بازگشت او به استقلاال انجام شده بود، شکست ۵ بر صفر مقابل پرسپولیس این اتفاق را منتفی کرد. حالا هم نتایج هفته‌های گذشته و باخت سنگین به سپاهان، به همه ثابت می کند که او شرایط فنی لازم برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی را ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج