۱۲۸۳۴۲۲
۶۷۱
۶۷۱
پ

صعود بی‌دردسر بایرن در جام حذفی

در مرحله دوم از رقابت های جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ و ماینتس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی که بایرن مونیخ میهمان بود، موفق شد با نتیجه ۴ بر ۰ به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

 فوتبالی : در مرحله دوم از رقابت های جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ و ماینتس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی که بایرن مونیخ میهمان بود، موفق شد با نتیجه ۴ بر ۰ به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

 ژائو کانسلو که از منچستر سیتی راهی بایرن مونیخ شده است، در این بازی برای باواریایی ها به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت. او پاس گل اول تیمش را مقابل ماینتس داد. در واقع ژائو کانسلو در دقیقه ۱۷ روی گلی که اریک ماکسیم چوپو موتینگ به ثمر رساند، به این بازیکن پاس گل داد.

جمال موسیالا در دقیقه ۳۰ روی پاسی که توماس مولر به او داد موفق شد گل دوم را برای بایرن مونیخ به ثمر برساند. گل سوم بایرن مونیخ در دقیقه ۴۴ توسط لروی سانه به ثمر رسید. پاس این گل را چوپو موتینگ داد. در دقیقه ۸۳ آلفونسو دیویس روی پاس جاشوا کیمیش گل چهارم را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و اوضاع برای باواریایی ها در این بازی کاملا بر وفق مراد بود.

بین دقیقه ۸۰ تا ۹۰ بازی دو بازیکن از ماینتس اخراج شدند و کار بایرن مونیخ راحت تر شد. بایرن مونیخ در بازی های اخیر خود در لیگ آلمان نتایج زیاد خوبی نگرفته است و اکنون در جام حذفی آلمان جبران مافات کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج