۱۲۸۳۶۷۷
۳۱۷۳
۳۱۷۳
پ

تاج کمک ۱۰‌میلیاردی به استقلال را پس گرفت!

تاج ۱۰‌میلیارد کمک وزارت به استقلال را پس داد

فرهیختگان: تاج ۱۰‌میلیارد کمک وزارت به استقلال را پس داد.

خبر کوتاه است و مهم؛ مهدی تاج زیر بار پرداخت مطالبات استقلال که بودجه آن از طرف وزارت ورزش تامین شده بود نرفته است و مبلغ مورد نظر به حساب وزارت ورزش بازگردانده شده است!

طبق اطلاعات کسب شده توسط فرهیختگان، اخیرا برای حل یکی از مشکلات مالی باشگاه استقلال مبلغی حدود ده میلیارد تومان از طرف وزارت ورزش به حساب فدراسیون فوتبال واریز شد تا مشکل یکی از مشکلات مالی-حقوقی استقلالی‌ها از سوی فدراسیون فوتبال حل و فصل شود. 

به هر حال طبق قانون وزارت ورزش اجازه پرداختی مستقیم به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را ندارد و به همین ترتیب مجبور است این پرداختی را به حساب فدراسیون واریز کندتا از این طریق مبالغ برای امور مختلف پرسپولیس و استقلال هزینه شود.

نکته قابل تامل اما اینجاست که مهدی تاج و مدیران فدراسیون فوتبال که باید جوابگوی هیات‌ها و تمام باشگاه‌ها باشند، زیر بار احرای این موضوع نرفته‌اند و به همین ترتیب مبلغ مورد نظر به حساب وزارت ورزش بازگردانده شده است.

حدس زدن دلیل این اتفاق اما اصلا کار سختی نیست! سال گذشته برای کمک هزینه پرداخت مطالبات کالدرون، وزارت ورزش در نامه و اقدامی رسمی ده میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرد و با فشار به مدیریت وقت، این مبلغ از سوی فدراسیون به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد.

بعد از عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم، هیات رییسه و حسابرس مالی فدراسیون روی این فعل و انفعال مالی دست گذاشتند و پرونده به کمیته اخلاق رفت و عزیزی خادم و خزانه دار فدراسیون رسما حکم محرومیت دو ساله گرفتند!

مهدی تاج به همین دلیل و برای دچار نشدن به سرنوشت رییس معزول فدراسیون، زیر بار این پرداختی از حساب فدراسیون برای استقلال نرفت و پول به حساب وزارت ورزش برگشت داده شد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج