۱۲۸۳۶۹۲
۵۴۰۱
۵۴۰۱
پ

شوک بزرگ به خرید جدید آبی‌پوشان

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی ممکن است مجبور شود ژوائو فلیکس، خرید جدیدش در ماه ژانویه، را از فهرست بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کنار بگذارد.

ورزش سه: رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی ممکن است مجبور شود ژوائو فلیکس، خرید جدیدش در ماه ژانویه، را از فهرست بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کنار بگذارد.

چلسی در ماه ژانویه با صرف هزینه گزاف در بازار نقل و انتقالات طوفانی ظاهر شد و چند بازیکن برجسته را به ترکیب این تیم اضافه کرد، اما آبی‌های لندن حالا با مشکلی غیر منتظره روبه‌رو هستند.

چلسی ممکن است نتواند همه خریدهای جدیدش را به موقع ثبت کند و در نتیجه احتمالا قادر به استفاده از همه خریدهای جدیدش در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.  

چلسی با هزینه نزدیک به ۳۰۰ میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات زمستانی تعدادی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان با استعداد اروپا  فوتبال اروپا را به خدمت گرفت. یکی از این ستاره‌ها ژوائو فلیکس پرتغالی بود که با ترک اتلتیکو مادرید با قراردادی قرضی تا انتهای فصل راهی استمفوردبریج شد.

در ماه ژانویه چند بازیکن دیگر مثل بنوا بادیاشیل، میخایلو مودریک، نونی مادوئکه و انزو فرناندز هم به چلسی پیوستند. چلسی که در حال حاضر در رتبه‌های میانی جدول لیگ برتر به سر می‌برد عملا شانس زیادی برای قهرمانی قائل نیست و در نتیجه چمپیونزلیگ تنها فرصت واقع‌گرایانه‌ای است که آبی‌ها برای فتح جام در این فصل متصور هستند.

چلسی با خریدهای زمستانی‌اش حالا نام خود را به عنوان یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان مطرح کرده است، اما باشگاه انگلیسی حالا با مشکلی غیر منتظره روبه‌رو است: بر اساس قوانین چمپیونزلیگ هر تیم حاضر در این رقابت‌ها در مراحل حذفی تنها می‌تواند سه بازیکن جدید به فهرست بازیکنان خود در مرحله گروهی اضافه کند.

چلسی در ماه ژانویه ۵ بازیکن با هدف استفاده فوری در تیم اول باشگاه به خدمت گرفته و با توجه به این قانون دو نفر از آن‌ها در ادامه فصل قادر به بازی در لیگ قهرمانان نخواهند بود.

کارشناسان انگلیسی معتقدند گراهام پاتر از مودریک و انزو فرناندز قطعا در اروپا استفاده خواهد کرد و در نتیجه سه بازیکنی که در فهرست چمپیونزلیگ حضور نخواهند داشت ژوائو فلیکس، بادیاشیل و مادوئکه خواهند بود.

این خبر برای فلیکس تلخ خواهد بود چرا که یکی از دلایلی که باعث شد او اتلتیکو را ترک کرده و راهی لندن شود امید به ادامه حضور در چمپیونزلیگ بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج