۱۲۸۴۴۳۵
۱ نظر
۷۴۲۱
۱ نظر
۷۴۲۱
پ

تیم ایران قهرمان کشتی فرنگی زاگرب شد

ایران در رقابت های کشتی فرنگی زاگرب به مقام قهرمانی رسید.

جماران: ایران در رقابت های کشتی فرنگی زاگرب به مقام قهرمانی رسید.

  تیم ایران قهرمان کشتی فرنگی زاگرب شدتیم ایران قهرمان کشتی فرنگی زاگرب شد

در وزن 55 کیلوگرم که با حضور 7 نفر و به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، پویا دادمرز در گروه A در کشتی نخست با نتیجه 5 بر 2 آریتیوم دلانو از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دورهای بعد با نتیجه 10 بر 2 دالتون دوفیلد از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 اختیار باتیروف از ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در نیمه نهایی جواهری را از پیش رو برداشت و به فینال رسید. وی در فینال در یک دیدار تکراری به مصاف اختیار باتیروف رفت و بار دیگر موفق شد با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید و قهرمان شد. 

محمدمهدی جواهری، دیگر نماینده کشورمان نیز در گروه B در دور اول 6 بر صفر مانجیت از هند را مغلوب کرد. وی در کشتی دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل دنیس میهای از رومانی شکست خورد و بعنوان نفر دوم گروه به مرحله نیمه نهایی رفت.  وی در نیمه نهایی به مصاف پویا دادمرز رفت و با نتیجه 2 بر 1 و ضربه فنی مغلوب شد و راهی دیدار فینال شد. جواهری نیز به دیدار رده بندی بار دیگر مقابل نیس میهای رومانیایی قرار گرفت و با نتیجه بر به پیروزی رسید صاحب مدال برنز شد. 

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 کایتو اینابا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر لی گیو سائو از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل مایتو کاوانا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.  محسن نژاد در دیدار پایان مقابل حریف آذربایجانی خود را با نتیجه 8 برصفر این کشتی گیر را شکست داد و قهرمان شد. 

سجاد ایمن طلب دیگر نماینده کشورمان نیز که در همین جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 پاتریک اسمیت از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 جمال جومابایف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 از سد روبرت فریتچ قهرمان اروپا از مجارستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ایمن طلب در دیدار فینال مقابل حریف سلوکیان از ترکیه قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و نایب قهرمان شد. 

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 0 مارسل هین از دانمارک را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. پژمان پشتام نیز در دور نخست با نتیجه 9 بر 0 تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 0 ایوو اسویگلر از چک را از پیش رو برداشت. نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که مهمدی با نتیجه 3 بر 3 پشتام را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. پشتام نیز به دیدار رده بندی رفت و در این دیدار مقابل مارسل هین از دانمارک با نتیجه 8 بر 0 به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد. مهمدی در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 1 فیلیپ ساسیچ از کرواسی را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل پرسپولیسی سیستانی

      دمتون گرم پهلوانان و قهرمانان ایران زمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج