adexo3
۱۲۸۴۸۰۵
۳۴۶۲
۳۴۶۲
پ

لیست مازاد قرمزها مشخص شد

منچستریونایتد در حال برنامه ریزی برای فروش هری مگوایر، آنتونی مارسیال و الکس تلس در تابستان است، زیرا می خواهند یک مهاجم جدید و احتمالاً گران قیمت به خدمت بگیرند.

خبرآنلاین: منچستریونایتد در حال برنامه ریزی برای فروش هری مگوایر، آنتونی مارسیال و الکس تلس در تابستان است، زیرا می خواهند یک مهاجم جدید و احتمالاً گران قیمت به خدمت بگیرند.

 رسانه های انگلیسی مدعی هستند که اریک تن هاگ تصمیم نهایی خود را برای فروش این ۳ بازیکن گرفته است تا در تابستان به دنبال هری کین ستاره تاتنهام یا ویکتور اوسیمهن مهاجم ناپولی بروند. مارسیال در طول فصل ۲۰۲۲-۲۳ چند بار دچار مصدومیت شده و تاکنون ۲۰ بازی از ۳۴ بازی این فصل شیاطین سرخ را از دست داده است. از سوی دیگر، بعد از ورود لیساندرو مارتینز به الدترافورد، هری مگوایر به یک نیمکت نشین تبدیل شده و به نظر نمی رسد که بتواند در رقابت با مارتینز و رافائل واران، پیروز شود و به ترکیب اصلی برگردد. الکس تلس مدافع برزیلی نیز پس از آن که نتوانست نظر تن هاگ را جلب کند، به صورت قرضی تا پایان فصل در باشگاه سویا توپ می زند.

همچنین قرارداد مارسیال در سال ۲۰۲۴ به پایان می رسد و به همین دلیل سران یونایتد سعی می کنند تا از قبال او، پولی به دست بیاورند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج