adexo3
۱۲۸۵۵۷۰
۳۸۱۲
۳۸۱۲
پ

همسر سابق دنی آلوز؛ به خاطر او در آتش می‌پرم!

همسر سابق دنی آلوز، ستاره برزیلی که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد، از او دفاع کرده و می‌گوید با شناختی که از آلوز دارد او امکان ندارد به زنی تعرض کند.

ورزش سه: همسر سابق دنی آلوز، ستاره برزیلی که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد، از او دفاع کرده و می‌گوید با شناختی که از آلوز دارد او امکان ندارد به زنی تعرض کند.

دنی آلوز، ستاره کهنه‌کار برزیلی، در ماه ژانویه به اتهام تجاوز بازداشت شده و در حال حاضر با قرار بازداشت بدون وثیقه در زندانی در منطقه کاتالونیای اسپانیا به سر می‌برد.

اما همسر و مدیر برنامه‌های سابق این ستاره برزیلی، دینورا سانتانا، امروز به دفاع از دنی آلوز برخاست و گفت امکان ندارد این ستاره سابق بارسا بتواند به زنی تعرض کند. سانتانا در دفاع از آلوز تا جایی پیش رفت که گفت حتی حاضر است خودش را به خاطر او در آتش بیندازد.

سانتانا مادر دو فرزند دنی آلوز است و به مدت ۱۰ سال با او زندگی می‌کرد. او در مصاحبه‌ای با رسانه‌های اسپانیایی گفت:" همه در حال محکوم کردن و سرزنش کردن دنی هستند بدون اینکه هیچ دادگاهی او را محکوم کرده باشد. امکان ندارد دنی به زنی تعرض کند. من ۱۰ سال با او زندگی می‌کردم و ۲۲ سال است که می‌شناسمش".

همسر سابق دنی آلوز در پاسخ به اینکه حاضر است درباره بی‌گناهی همسرش قسم بخورد گفت:" قسم که سهل است، حاضرم خودم را در آتش بیندازم. در بیست سالی که با هم بودیم دنی حتی یک بار با صدای بلند با من حرف نزد. جر و بحث در زندگی زناشویی طبیعی است ولی او هیچوقت با من بدرفتاری نکرد. او با دیگر زنهایی که می‌شناختم هم همینطور رفتار می‌کرد. او اعتقاد داشت با یک زن باید مثل ملکه رفتار کرد. او این را از رفتار و احترامی که پدرش به مادرش می‌گذاشت یاد گرفته بود".

دنی آلوز روز ۲۰ ژانویه تا زمان برگزاری جلسه دادگاهش به زندان افتاد و دادگاه قرار وثیقه برای او را نپذیرفت. وقتی در اواخر دسامبر ۲۰۲۲ اتهامات تجاوز علیه او مطرح شد آلوز خودش را به پلیس معرفی کرد و مدعی شد بی‌گناه است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج