۱۲۸۵۷۶۴
۲۶۷۶
۲۶۷۶
پ

بدشانسی ساپینتو؛ غیبت ناجی استقلال ادامه‌دار شد

در شرایطی که محمدحسین مرادمند تمرینات خودش را کنار بازیکنان استقلال آغاز کرده اما این بازیکن بازی بعدی تیمش را هم از دست می‌دهد.

خبر ورزشی: در شرایطی که محمدحسین مرادمند تمرینات خودش را کنار بازیکنان استقلال آغاز کرده اما این بازیکن بازی بعدی تیمش را هم از دست می‌دهد.

محمدحسین مرادمند بازیکن اصفهانی ۲۹ ساله تیم استقلال با ۱۸۴ سانتیمتر قد، در دقیقه ۲۸ دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان از ناحیه کشاله ران دچار پارگی عضله شد و در این مدت مشغول پشت سر گذاشتن تمرینات فیزیوتراپی و آب درمانی بود اما از حدود ۱۰ روز پیش به تمرینات گروهی برگشته و دویدن دور زمین را آغاز کرد و در روزهای اخیر نیز پا به توپ شد ولی هنوز به لحاظ بدنی آمادگی کافی برای حضور در میدان مسابقه را ندارد.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد مرادمند فعلاً مجوز بازگشت به میادین را پیدا نکرده و به احتمال زیاد در دیدار استقلال مقابل پیکان که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود نیز از لیست نفرات این تیم برای مسابقه خط میخورد.

با این وجود از اعضای کادر فنی خبر می رسد مرادمند در حال انجام همزمان تمرینات فوتبالی و بدنسازی است تا خودش را به بازی استقلال مقابل ملوان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برساند. دیداری که قرار است اول اسفندماه سال جاری برگزار شود.

لازم به یادآوری است؛ این بازیکن در چند دیدار مهم مانند بازی هفته هشتم با فولاد که عارف غلامی شامل محرومیت انضباطی از سوی باشگاه شده بود کنار سیلوا به میدان رفت و با ارسال پاس گل برای محمد محبی عملکرد قابل توجهی در خط دفاعی تیمش داشت تا استقلال(با نتیجه ۱-۱) بازنده نشود. او در دور رفت هرگاه مدافعان تیمش مشکلی داشتند برای این تیم به میدان رفت و استقلال در آن مسابقات نباخت و به نوعی ناجی ساپینتو هم بود. گرچه خیلی کم به میدان رفت ولی ذخیره مطمئنی برای تیمش بود. این در حالی است که سیاوش یزدانی دیگر مدافع ذخیره استقلال در نیم فصل اول -که حالا از این تیم جدا شده است- در دیدار با تراکتور(هفته پانزدهم) و سپاهان(هفته شانزدهم) که برای تیمش به زمین رفت استقلال ۲ باخت را تجربه کرد.

محمدحسین مرادمند در این فصل در دیدار با فولاد، صنعت نفت آبادان(که با برد ۰-۱ استقلال تمام شد)، دربی رفت مقابل پرسپولیس(۲-۲) و مس رفسنجان(۰-۰) به مدت ۲۹۸ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج