۱۲۸۷۳۰۰
۳۲۵۷
۳۲۵۷
پ

شرط مهم ادامه حضور یحیی در پرسپولیس

یحیی گل محمدی در صورت شکست مقابل سپاهان کار سختی برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس خواهد داشت.

نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان سرنوشت ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی را مشخص خواهد کرد

طرفداری: یحیی گل محمدی در صورت شکست مقابل سپاهان کار سختی برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس خواهد داشت.

 در گزارشی از جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داده و نوشتیم مدیران پرسپولیس از روند نتایج و نوع بازی که سرخ پوشان ارائه می دهند ناراحت هستند.

در این میان طی ۲۴ ساعت اخیر شایعه اولتیماتوم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی بیش از پیش منتشر شده است. خبری که ادعا دارد یحیی گل محمدی در صورت شکست مقابل سپاهان و حذف از جام حذفی و کسب نکردن ۶ امتیاز کامل در دو بازی آینده مقابل نفت مسجدسلیمان و تراکتور در لیگ برتر، برکنار خواهد شد. این در حالی است که باشگاه این خبر را تایید نمی کند. ضمن این که واقعیت هم این است که روز قبل هیچکدام از مدیران باشگاه به شکل مستقیم به یحیی اولتیماتوم نداده اند.

اما آن چه مشخص است نه مدیران باشگاه پرسپولیس تاب و تحمل ادامه این روند را دارند و نه هواداران پرسپولیس زیر بار چنین نتایجی می روند و بی تردید شکست در بازی های بعدی گل محمدی را به پایان خط خواهد رساند. در این میان آنچه که جالب به نظر می رسد این است که بیشتر از نتایج چند بازی اخیر آن چه محل اعتراض هیات مدیره و هواداران است به نوع نمایشی مربوط می شود که پرسپولیس ارائه می دهد و این باور وجود دارد دست یحیی برای بقیه مربیان رو شده و او هیچ پلن دومی برای کسب پیروزی ندارد.

از سوی دیگر فراموش نکنیم تغییر سرمربی در پرسپولیس کار آسانی است و به لطف قرارداد بلندمدت مجید صدری با گل محمدی، باشگاه پرسپولیس برای برکناری این مربی باید رقمی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان غرامت به او پرداخت کند. مگر این که خود یحیی تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد.

در این ارتباط به نظر می رسد در صورت شکست پرسپولیس در جام حذفی مقابل سپاهان، خود یحیی نیز برای این که بیشتر مورد انتقاد هواداران و منتقدان قرار نگیرد از سرمربگیری پرسپولیس استعفا خواهد کرد و دست هیات مدیره را برای انتخاب یک مربی دیگر که احتمالا خارجی خواهد بود بازخواهد گذاشت. 

باید دید گل محمدی که مدتها قبل در مصاحبه ای تاکید کرده بود برای او موفقیت پرسپولیس مهم است و در صورت جدایی از پرسپولیس از باشگاه جریمه یا غرامت نمی گیرد، همچنان روی ادعای خود خواهند ماند و در صورت برکناری از پرسپولیس با مدیران باشگاه به توافق خواهد رسید یا نه. البته که همه این مسائل به نتایج پرسپولیس در بازی های پیش رو برمی گردد و باید دید تیم گل محمدی با پیروزی برابر سپاهان در جام حذفی و کسب ۶ امتیاز کامل مقابل نفت مسجد سلیمان و تراکتور احقاق حق خواهد کرد یا نه.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج