جاباما
۱۲۸۷۴۸۵
۹۶۸۴
۹۶۸۴
پ

کتک‌کاری شدید بازیکنان روس و اوکراینی در ترکیه

فوتبالیست‌های اوکراینی و روس که بعد از زلزله در ترکیه به اجبار در یک هتل اسکان داده شده بودند در راهروهای هتل به جان هم افتادند و زد و خورد کردند.

ورزش سه: تبعات جنگ اوکراین مدت‌ها است به فوتبال کشیده شده است، اما میزان تنش بین دو کشور اوکراین و روسیه و شهروندان‌شان به حدی بالا است که فوتبالیست‌های این دو کشور در خاک کشوری ثالث به جان هم افتاده و به شدت کتک‌کاری کنند.

هفته گذشته زلزله‌ای مهیب جنوب ترکیه و بخش‌هایی از سوریه را لرزاند. زلزله‌ای که تا این لحظه بیش از ۳۵ هزار نفر تلفات داشته است. در روزهای پس از زلزله فوتبالیست‌های تیم روس شینیک یاروسلاول و تیم اوکراینی اف‌سی میناژ که در زمان زلزله در ترکیه حضور داشتند به اجبار در یک هتل اسکان داده شدند. این نقطه شروع درگیری بود.

بر اساس گزارش‌ها یکی از بازیکنان اوکراینی وقتی می‌بیند بازیکن تیم روس با یکی از کارکنان هتل رفتاری نامناسب دارد به او تذکر می‌دهد. همین جرقه برای ایجاد یک زد و خورد شدید بین دو گروه فوتبالیست کافی است.

کتک‌کاری شدید بازیکنان روس و اوکراینی در ترکیه

رسانه‌های اوکراین مدعی هستند فوتبالیست روس رفتاری زشت و غیر قابل قبول داشته و در مواجهه به بازیکن تیم اوکراینی به او توهین می‌کند. رسانه‌های روس اما مدعی هستند اوکراینی‌ها به بازیکنان تیم شینیک یاروسلاول حمله‌ور شده و در پایان دعوا چهار بازیکن روس با شکستگی استخوان مواجه هستند.

پلیس ترکیه در محل هتل حاضر می‌شود تا دو گروه را از هم جدا کند. همچنین چند آمبولانس برای انتقال مجروحان زد و خورد به بیمارستان به این هتل می‌آید.

باشگاه اوکراینی اف‌سی میناژ با انتشار بیانیه‌ای رسمی به این ماجرا واکنش نشان داد. این باشگاه تائید کرد که زد و خوردی شدید در ترکیه رخ داده است، اما بازیکنان روس را مقصر دانست.

کتک‌کاری شدید بازیکنان روس و اوکراینی در ترکیه

برخی رسانه‌های روسیه مدعی هستند که فوتبالیست‌های اوکراینی چند بازیکن تیم روس را در گوشه‌ای گرفتار کرده و مجبورشان کرده‌اند سرود ملی اوکراین را همخوانی کنند. آن‌ها سپس فوتبالیست‌های روس را سوار آسانسور کرده و کتک زده‌اند.

باشگاه اف‌سی میناژ اوکراین در بیانیه خود این ادعاها را اساساً تکذیب کرده و به عنوان پروپاگاندا توصیف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج