۱۲۸۷۶۸۶
۳۵۲۰
۳۵۲۰
پ

رفتار ساپینتو به من استقلالی هم برخورده است

حمدیرضا بابایی بازیکن سابق استقلال می گوید این باشگاه باید راهکار و تدبیری برای بی‌اخلاقی مربی خود داشته باشد.

خبرورزشی: حمیدرضا بابایی بازیکن سابق استقلال می گوید این باشگاه باید راهکار و تدبیری برای بی‌اخلاقی مربی خود داشته باشد.

حمیدرضا بابایی درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال ۴ هفته است که روی نوار پیروزی افتاده و توانست با تعداد گل‌های خوب حریفانش را از پیش‌رو بردارد و مجدداً به جمع صدرنشینان جدول اضافه شود. با اینکه تیم‌های ملوان، نفت مسجدسلیمان، مس و پیکان روی کاغذ تیم‌های میانه و پایین جدول بودند، اما استقلال با تاکتیک و انگیزه قوی توانست آنها را مغلوب کند و حداکثر امتیازات را برای رسیدن به کورس قهرمانی بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حتی دیدار با تیم‌های ته جدول سخت‌تر است، تصریح کرد: همیشه در فوتبال می‌گویند که بازی کردن با تیم‌های انتهای جدولی راحت نخواهد بود. بر همین اساس کادر فنی استقلال در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی و ثابت خودش دست یافت. در این چند بازی نیز دیدیم که ساپینتو یک ترکیب مشخص را در زمین قرار داد، به خاطر همین اتفاق در هفته بیستم هم توانست پیکان را با ۲ گل شکست بدهد.

*چند لیگ دیگر در دل لیگ برتر وجود دارد

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه دور برگشت در مسابقات لیگ برتر تعیین کننده است، تاکید کرد: استقلال و سپاهان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر دو تیم موفق بودند که ۴-۵ هفته طلایی را داشتند و مسابقات خودشان را با برد پشت سر گذاشتند. از این رو مشخص می‌شود که تیم برای ۱۵ بازی نیم فصل دوم آماده است و بدنسازی خوبی روی بازیکنان صورت گرفته است.

بابایی درباره اینکه ۱۶ تیم لیگ برتر برای به دست آوردن بهترین عنوان جدول هزینه می‌کنند، اذعان کرد: در دل مسابقات لیگ برتر، چند لیگ دیگر هم وجود دارد. هم اکنون در صدر جدول ۵ تیم سپاهان، پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و تراکتور برای قهرمانی می‌جنگند. استقلال، پرسپولیس و سپاهان تیم‌های بزرگ و عنوان‌دار و مدعیان اصلی فتح جام هستند که دو تیم تراکتور و گل‌گهر در تعقیب آنها هستند. در رده‌های بعدی جدول لیگ برتر هم تیم‌های دیگر برای کسب رتبه تک رقمی تلاش می‌کنند. در عناوین دیگر این رده‌بندی جدول هم تیم‌ها برای نیفتادن و بقا با هم رقابت دارند. به خاطر همین است که می‌گویم در بین ۱۶ تیم چند لیگ دیگر هم وجود دارد.

*قایدی در روند تهاجمی استقلال تأثیر زیادی داشته

وی ادامه داد: در مجموع هر تیمی که بیشتر خرج کرده باشد قهرمان خواهد شد و هر تیمی که کمتر هزینه کرده، به لیگ یک می‌رود، چون این قانون هر دوره از مسابقات است که در اکثر اوقات وجود داشته و در بسیاری از سال‌ها تیم‌های ثروتمند، قدرتمند و متمول به قهرمانی دست پیدا می‌کنند.

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت بازی مهدی قایدی در تیم فوتبال استقلال در چند هفته اخیر گفت: قایدی در این ۴ بازی اخیر در روند تهاجمی تیم فوتبال استقلال تأثیرگذاری زیادی داشته است و توانسته به غیر از عملکرد موفقش در فاز هجومی، ۴ گل نیز به ثمر برساند.

*استقلال نباید ملوان در دست کم بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال در خصوص دیدار استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، بیان کرد: استقلال در لیگ برتر در استادیوم آزادی توانست با ۴ گل ملوان را شکست بدهد و شناخت خوبی از این تیم دارد. اما پیکارهای تک مسابقه در جام حذفی یک رقابت دیگر است. استقلال نباید این تیم را در جام حذفی دست کم بگیرد و از آنها غافل شود، چون ملوان در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است.

بابایی درباره توهین ساپینتو به مربیان لیگ برتر خاطرنشان کرد: من یک استقلالی هستم ولی ادبیات و اظهارات ساپینتو در مورد مربیان ایرانی که بسیار توهین‌آمیز است را محکوم می‌کنم. همچنین در بحث آموزشی هم رفتار او برای دیگر مربیان و بازیکنان بسیار مخرب است و به طور حتم روی دیگر اقشار جامعه تأثیر منفی می‌گذارد. باشگاه استقلال باید راهکار و تدبیری برای این بی‌اخلاقی مربی خود داشته باشد تا در ادامه مسابقات دیگر چنین رفتار زننده و به دور از شأن و اخلاقی را از این مربی شاهد نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج