۱۲۸۷۸۸۱
۱۰۴۵۹
۱۰۴۵۹
پ

شانس به پدیده پرسپولیس رو کرد

مصدومیت سعید صادقی جای پای محمد عمری را در ترکیب اصلی پرسپولیس محکم کرده است

طرفداری: مصدومیت سعید صادقی جای پای محمد عمری را در ترکیب اصلی پرسپولیس محکم کرده است

به نظر می رسد با وجود انتقادهای زیادی که از محمد عمری صورت گرفته او همچنان یکی از بازیکنان ثابت یحیی گل محمدی مقابل سپاهان خواهد بود.

اگر محمد عمری در بازی های ابتدایی لیگ به یکی از تعویض های همیشگی یحیی در ۲۰ دقیقه پایانی بازی ها تبدیل شده بود، با مصدومیت چند هفته اخیر سعید صادقی، عمری به خوبی جای پای خود را در ترکیب اصلی محکم کرده است. محمد عمری از غیبت صادقی نهایت استفاده را برد و توانست نظر گل محمدی که خیلی سخت به جوان ها اعتماد می کند را جلب کند.

عمری طی چند هفته اخیر بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و به‌ویژه بعد از درخشش مقابل گل‌گهر و گل هایی که در سیرجان به ثمر رساند توانست جایگاه خودش را در ترکیب پرسپولیس تثبیت کند. حالا عمری با زدن ۳ گل، بهترین گلزن ایرانی پرسپولیس در لیگ جاری است و به خوبی توانسته نظرها را به خود جلب کند.

اما واقعیت این است که وضعیت این روزهای پرسپولیس روی وضعیت محمد عمری هم تاثیرگذاشته و او در چند بازی قبلی عملکرد خوب و مؤثری نداشته است. با چنین روندی بود که رفته رفته موج جدیدی از انتقادات علیه او شکل گرفت و در رسانه ها و به ویژه فضای مجازی از یحیی گل محمدی خواسته شد تا عمری را برای یک یا چند بازی روی نمکت نشانده تا متوجه جایگاه فعلی اش شود.

اما واقعیت این است که مصدومیت سعید صادقی باز هم تمدید شد و او طی چند هفته آینده و به ویژه مقابل سپاهان غایب خواهد بود. از این رو باز هم اولین گزینه برای جانشینی کسی نیست جز محمد عمری.

اگرچه سیامک نعمتی و امید عالیشاه و حتی سروش رفیعی می توانند جای خالی صادقی را پر کنند. اما نعمتی که فعلا حتی در لیست ۲۰ نفره هم جایی ندارد و عالیشاه و رفیعی نیز بعید است بتوانند نظر مثبت یحیی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج