۱۲۸۷۹۵۶
۳۳۷۱
۳۳۷۱
پ

هم یحیی باید جریمه شود هم بازیکنان پرسپولیس

بهزاد داداش زاده هافبک سابق پرسپولیس می گوید گل محمدی و تیمش هفته هاست که آرامش ندارد.

خبر ورزشی: بهزاد داداش‌زاده  درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: پرسپولیس مقابل هوادار به گونه‌ای بازی کرد که باید بگوییم به خودش باخت، در واقع «یک تیم» مقصر باخت به هوادار بود و آنهم پرسپولیس بود. در بازی مقابل هوادار داور و حاشیه‌سازی نیمکت حریف دلیل شکست سرخپوشان نبود. پرسپولیس در روزی که شکست خورد، حتی یک موقعیت صد درصد گل هم نتوانست خلق کند و وقتی تیمی گل نمی‌زند باید شکست بخورد.

هم یحیی باید جریمه شود هم بازیکنان پرسپولیس

وی با انتقاد از تصمیمات گل‌محمدی در بازی برابر هوادار تصریح کرد: یحیی باید پاسخ چند سؤال و ابهام در نوع چیدمان بازیکنان و نحوه بازی پرسپولیس را بدهد. زمانی که دیاباته تعویض شد، پرسپولیس نیاز به گل داشت و دلیلی نداشت که کادر فنی مهاجمش را بیرون بکشد و یک مدافع اضافه کند. به جای آوردن فرجی باید مهاجم اضافه می‌شد که تیم هجومی‌تر بازی را دنبال کند، چون بازی گره خورده بود و بازیکنان هم توانایی خلق موقعیت گل و تهدید دروازه هوادار را نداشتند. اگر دیاباته در بازی می‌ماند در دقایق پایانی می‌توانستند با بازی مستقیم از او به‌عنوان یک مهاجم سرزن استفاده کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: گل‌محمدی و تیمش هفته‌هاست که آرامش و تمرکز ندارند. پرسپولیس بعد از بازی با فولاد ناخواسته وارد حاشیه شد و تمرکز تیم از بین رفت و اثرات آن هنوز در کادر فنی و بازیکنان وجود دارد. شرایط فوتبال ما همین است و همه می‌دانیم که اشتباهات داوری وجود دارد و این موضوع را هم لحاظ کنیم که همه تیم‌ها نسبت به پرسپولیس حساس هستند و سرخپوشان باید به گونه‌ای وارد زمین شوند که فکر کنند یک گل عقب هستند و برای شکست حریفان‌شان بازی کنند. اشتباه داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد، ولی ما باید اینقدر به لحاظ ساختاری و تاکتیکی و ذهنی آماده و قوی باشیم که هیچ‌ مسئله‌ای جلوی نتیجه گرفتن تیم‌مان را نگیرد.

داداش‌زاده خاطرنشان کرد: درست است که در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است، ولی پرسپولیس نباید طوری بازی کند که در ورزشگاه آزادی و جلوی چشم هوادارانش نتواند موقعیت گلزنی خلق و دروازه حریفانش را باز کند، کاری که سرخپوشان مقابل آلومینیوم و هوادار در چند هفته گذشته قادر به انجام آن نبودند. پرسپولیس به هیچ وجه مقابل هوادار فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشت و مستحق کسب سه امتیاز نبود. این شکست را اصلاً نباید به گردن کسی انداخت. کادر فنی و بازیکنان صد درصد مقصر این نتیجه بودند. به عقیده من بازیکنان و کادر فنی باید به هواداران و باشگاه پاسخ بدهند که دلیل این نوع بازی چیست. مدیران باشگاه می‌توانند حتی جریمه‌ای هم در نظر بگیرند، چون تیمی که با تیم دوم و سوم جدول پنج و هشت امتیاز اختلاف داشت چگونه در مسیری قرار گرفته که الان صدر جدول را از دست داده و هم‌امتیاز استقلال شده است.

«پرسپولیس باید به لحاظ ذهنی ریکاوری شود.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: پرسپولیس در شروع فصل تمرکز و آرامش داشت، ولی الان گل‌محمدی تمرکز ندارد و ذهنش معطوف به مسائلی غیر از تیم و فوتبال است و تمرکز ندارد. او در پایان بازی هم به همین دلیل در نشست خبری شرکت نکرد، چون تیمش بد بازی کرد و باخته بود و دیگر نمی‌دانست چه بگوید. به نظر من هنوز چیزی از دست نرفته و کادر فنی و بازیکنان فرصت دارند این شرایط را بهبود ببخشند. تا بازی با سپاهان در جام حذفی پنج روز زمان باقی است و تیم باید همه اتفاقات هفته‌های گذشته را فراموش کند و به لحاظ روحی روانی در بهترین شرایط مقابل سپاهان قرار بگیرد. بازی جام حذفی می‌تواند سرآغازی برای شروع دوباره قرار گرفتن پرسپولیس در مسیر پیشرفت و صعود به صدر جدول باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج