اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۸۰۵۶
۲۳۲۵
۲۳۲۵
پ

واکنش تند رئیس باشگاه التعاون

داوران لیگ عربستان از رونالدو می‌ترسند!

رئیس باشگاه التعاون معتقد است تیمش در شب ناداوری به النصر باخته و این موضوع به دلیل حضور یک بازیکن خارجی به نام کریستیانو رونالدوست.

ورزش سه: شب گذشته تیم التعاون با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا از حضور در کورس قهرمانی باز بماند. نکته مهم اینکه باخت التعاون در شب دو پاس گل رونالدو رقم خورد که یکی برای عبدالرحمان قریب و دیگری برای عبدالله مادو ارسال شد که دومی، جنجال زیادی را به دنبال داشت و چه بسا صدرنشینی النصر را زیر سایه خود قرار داد.

داوران لیگ عربستان از رونالدو می‌ترسند!

در دقیقه 78 این بازی ارسال یک کرنر از ماشاریپوف پشت محوطه جریمه به بازیکن النصر رسید و او در شرایطی شوت خود را روانه دروازه کرد که در لحظه حرکت توپ به سمت اوت، رونالدو روی آن اثر گذاشت و به نوعی گل را برای مادو ساخت تا النصر با همین گل به برتری برسد.

البته لحظه‌ای بعد کمک داور پرچم خود را بالا برد و داور آفساید گرفت تا گل النصر مردود شود. اما بررسی این صحنه در اتاق داور ویدیویی نشان داد که رونالدو در موقعیت آن‌ساید به توپ ضربه زده و این گل نیز به سود النصر محاسبه شد.

اما حتی حضور کمک داور ویدئویی هم باعث نشد تا رئیس باشگاه التعاون اعتراض خود را در رسانه‌ها مطرح نکند. سعود الرشودی، در حالی که با خشم در مقابل دوربین خبرنگاران حاضر بود، گفت: التعاون یک بازی عالی مقابل النصر انجام داد و شایستگی‌اش را داشت که حداقل یک امتیاز کسب کند، با این وجود از بازیکنان تشکر می کنم که در زمین به صورت واقعی شکست نخوردند.

او ادامه داد: امروز فیصل البلاوی (داور) تحت تاثیر فشارهای عمومی قرار گرفت و این مشکل کشور ماست. به کمیته داوران می گویم کتک زدن به مرده حرام است (ضرب المثل عربی)! ما اگر پول داشتیم، برای بازیهایمان داور خارجی می‌آوردیم اما نداریم.

الرشودی همچنین در توییتر خود در توییتر نوشت: به قهرمانانی که به دلیل شرایط نابرابر شکست خوردند افتخار می‌کنم. سرتان را بلند کنید. من مطمئنم قوی‌تر برمی‌گردیم و از خدا می‌خواهیم که آینده برای ما زیباتر باشد.

رئیس التعاون همچنین در جمله دیگری به دوربین‌ها گفت: بهترین لیگ آسیا مستحق داوری شجاع است نه سوت‌های گیج‌کننده و اشتباه! شما اشتباه کردید چون آن طرف یک خارجی به نام رونالدو حضور داشت.

این اظهارات در حالی از زبان رئیس التعاون بیرون آمده که البته تصاویر آهسته به وضوح نشان می‌دهد رونالدو در موقعیت سالم پاس خود را به بازیکن هم‌تیمی ارسال کرده و توانسته دروازه حریف را باز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج