۱۲۸۸۲۹۱
۱۶۹۳
۱۶۹۳
پ

شباهت جالب تیم یحیی به بارسلونا و لیورپول

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است این تیم دچار افت محسوسی شده ولی شرایط بحرانی ندارد.

ورزش سه: سهراب انتظاری در خصوص بازی خیرخواهانه تیم‌های منتخب ۹۸ و هنرمندان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی عنوان کرد: بازی در جهت کمک به زلزله‌زدگان خوی برگزار شد که برد و باخت در این بازی مهم نبود. فوتبالیست‌ها و هنرمندان با تدارک آقای عزیزی و مهدوی دور هم جمع شدند و ما را هم دعوت کردند و با آغوش باز این دعوت را پذیرفتیم. فکر می‌کنم مبلغ خوبی برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری شد.

او ادامه داد: این بازی فارغ از بحث استقلال و پرسپولیس جنبه خیرخواهانه داشت و همچنین بهانه‌ای بود که با دوستان عزیز تجدید دیدار کنیم. به هر حال مردم عزیز خوی در سرمای طاقت‌فرسای زمستان شرایط سختی را سپری می‌کنند. امیدوارم هر کسی به هر شکلی که می‌تواند کمک کند تا آن‌ها سر و سامان بگیرند و زمستان را بگذرانند.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد اینکه این تیم کمی به حاشیه رفته و در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی کسب نکرده، گفت: این حرف که پرسپولیس وارد حاشیه شده را قبول ندارم. این اتفاقات ممکن است برای هر باشگاهی رخ دهد و در یک بازه زمانی افت محسوسی داشته باشد. حتی لیورپول، منچسترسیتی و بارسلونا نیز گاهی دچار افت می‌شوند و نمی‌شود گفت وارد بحران شدند.

انتظاری اضافه کرد: پرسپولیس تنها سه امتیاز با تیم صدر جدول فاصله دارد و به نظرم اتفاق خاصی نیفتاده است. تیم ما با تمام مشکلاتی که برایش‌ ایجاد کردند، نتایج خوبی کسب کرده و یک عده، عملکرد نه چندان مطلوب چند هفته اخیر را بیش از حد، بزرگ کردند. تیم از نظر روحی مقداری دچار افت شده است، اما ما بازیکنان بزرگی داریم که هر تیمی آرزو دارد آن‌ها را در اختیار داشته باشد. اگر لحاظ روحی بازسازی شوند و کادر فنی، مدیریت و بازیکنان دست به دست یکدیگر دهند، پرسپولیس بار دیگر به روزهای خوبش برمی‌گردد. اگر این اتفاق بیفتد تیم می‌تواند در بازی‌های پیش رو در لیگ و جام حذفی با اقتدار جلو برود و در هر دو جام قهرمان شود.

او در رابطه با بازی پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی عنوان کرد: همیشه بازی بین این دو تیم حساس و جذاب  و همراه با حاشیه بوده است. سپاهانی‌ها شرایط بسیار ایده‌آلی دارند و در سوی دیگر، درست است که نتایج شاگردان یحیی گل محمدی در چند هفته اخیر مطابق میل هواداران نبوده، اما پرسپولیس بزرگ‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. بازی در اصفهان برگزار می‌شود و ان‌شاالله پرسپولیس این مرحله از جام حذفی را به خوشی پشت سر بگذارد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

انتظاری یادآور شد: یک خواهش از هواداران و پیشکسوتان دارم؛ پرسپولیس دارد شرایط خاصی را سپری می‌کند و این مقطع از فصل زمان مناسبی برای انتقاد نیست. همه باید به تیم انرژی مثبت بدهند و امیدوارم پرسپولیس استارت موفقیت را از بازی با سپاهان بزند. ان‌شاالله با حمایت هواداران و پیشکسوتان اتفاقات خوبی رخ بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج