۱۲۸۸۳۱۶
۳۰۷۶
۳۰۷۶
پ

استقلال با یک هزار تومانی ۱۲ امتیاز آورد

اظهارات تند یکی از مدیران باشگاه استقلال پس از شکست این تیم در تبریز تغییرات چشمگیری در روند نتیجه گیری آبی‌پوشان ایجاد کرد.

خبرورزشی: حجت کریمی از اعضای اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال در روزهای بحرانی این باشگاه پس از شکست استقلال مقابل تراکتور(۱۶ آذر) در تبریز جمله‌ای به زبان آورد که خیلی ها نسبت به بیان شدن آن اظهار نگرانی کردند.

کریمی پیش از حضور در جلسه هیئت مدیره در کمپ زنده یاد ناصر حجازی (برای بررسی وضعیت تیم استقلال و سرمربی پرتغالی اش) خطاب به هواداران اعلام کرد: « این بازیکنان پول‌های آنچنان می‌گیرند و باید درست بازی کنند نه اینکه قدم بزنند. اگر یک هزار تومانی نگیرند حاضر نیستند به زمین رفته و حتی تمرین کنند».

در آن برهه خیلی ها معتقد بودند این جمله می تواند موضع گیری های تند بازیکنان علیه این عضو هیئت مدیره و یا حتی مجموعه مدیریتی باشگاه را به همراه داشته باشد اما چند روز پس از بیان این حرف از زبان یکی از مدیران باشگاه، نه تنها هیچ یک از دیگر مدیران باشگاه در جهت توجیه این موضوع برنیامد و یا هیچکدام از کاپیتان های استقلال نسبت به آن موضع گیری نکردند بلکه نتایج تیم استقلال رو به پیشرفت گذاشت و این تیم با کسب پیروزی با ارزش در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور روند رو به رشدش را استارت زد.

کریمی این صحبت را در تاریخ هجدهم دی ماه و دو روز بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر بیان کرد و خیلی ها بارها در این مدت برای یادآوری آن اتفاقات به موضوع ۱۰۰۰ تومان اشاره کرده و معتقدند همان صحبتها موجب شد تا استقلال در هفته های اخیر با چهار پیروزی متوالی ۱۲ امتیاز کسب کند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال که نامش نزد سایت خبرورزشی محفوظ است در تحلیل اتفاقات اخیر پس از بیان این موضوع از سوی کریمی گفت: «ظاهراً مجموعه تیمی استقلال نیاز به یک آچارکشی داشت که با اقدامات هیئت مدیره باشگاه در آن برهه - اواسط دی ماه - این اتفاق مثبت رخ داد و بچه‌های تیم به خودشان آمدند تا برای جلب رضایت هواداران و بازگشت به کورس قهرمانی نتایج خوب شان را از سر بگیرند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج