۱۲۸۹۰۱۷
۲۷۶۰
۲۷۶۰
پ

فرشته نجات سرخ‌ها وارد می‌شود؟

سرمربی پرسپولیس امیدوار است مهاجم جدید تیمش ناجی او شود.

خبرورزشی: سرمربی پرسپولیس امیدوار است مهاجم جدید تیمش ناجی او شود.

فرشته نجات سرخ‌ها وارد می‌شود؟

پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار روزهای سختی را پشت سر گذاشت و یحیی گل محمدی هم به شدت تحت فشار قرار دارد. قرمزها که صدر جدول را به سپاهان تقدیم کردند، فردا در یک بازی بسیار مهم باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند. بازی که تکلیف یک جام را برای پرسپولیس و گل محمدی مشخص خواهد کرد. پیروزی در این دیدار به منزله بازگشت روحیه به پرسپولیس و فرار از بحران به وجود آمده خواهد بود ولی شکست پرسپولیس را وارد بحران جدیدی می کند و امید های این تیم را برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ خواهد کرد.

یحیی بیشتر از هر موقعی به یک فرشته نجات نیاز دارد. به بازیکنی که کار را برایش در بیاورد و امید را به پرسپولیس برگرداند. بازیکنان پرسپولیس طی هفته های اخیر به لحاظ روحی افت کردند و همین موضوع را به وضوح در عملکردشان می شد دید. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس مربوط به خط حمله است. بعد از رفتن لوکادیا پرسپولیس دیگر یک مهاجم چارچوب شناس و ششدانگ را در ترکیب تیمش ندارد.

دیاباته که دوباره مصدوم شد، آل کثیر اصلا بازیکنی نبود که هواداران انتظار داشتند و به شدت این بازیکن افت کرده، عبدی هم که اصلا فرصت بازی کردن پیدا نمی کند. از همین رو یحیی امیدوار به درخشش بازیکن جدید تیمش است تا گره از کار او باز کند. لئاندرو پریرا برزیلی که با قراردادی میلیون دلاری راهی پرسپولیس شد، چند دقیقه ای مقابل هوادار بازی کرد ولی موقعیت زیادی نصیبش نشد.

سهم پریرا از اولین بازی اش برای پرسپولیس چند گلوله برفی بود ولی پرسپولیسی ها امیدوارند که بازیکن جدید تیمشان در بازی بزرگی مثل دیدار با سپاهان بدرخشد و برایشان گلزنی کند. حال باید دید پریرا می تواند فرشته نجات پرسپولیس و گل محمدی لقب بگیرد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج