جاباما
۱۲۸۹۴۲۳
۳۰۲۶
۳۰۲۶
پ

یک میلی‌متر فاصله تا گل تماشایی محمدی

مهاجم ایرانی السیلیه در ثبت هفتمین گل فصل خود مقابل قطر اس. سی بدشانس بود.

ورزش سه: مهاجم ایرانی السیلیه در ثبت هفتمین گل فصل خود مقابل قطر اس. سی بدشانس بود.

 مهرداد محمدی پس از دو هفته فوق‌العاده در لیگ ستارگان قطر که توانست در دیدار مقابل الشمال هت‌تریک کند و روی یک گل دیگر تیمش در جریان پیروزی پنج بر صفرشان تاثیرگذار باشد، در دیدار برابر ام‌صلال نیز تک‌گل تیمش را به ثمر رساند تا ۴ امتیاز برای السیلیه به همراه بیاورد.

مهاجم ایرانی السیلیه شب گذشته نیز یکی از بازیکنان ثابت السیلیه در جدال با قطر اس. سی بود که علی‌رغم تلاش زیاد و یک نمایش درخشان دیگر در ترکیب تیمش، در زدن گل بدشانسی آورد و اگر توپ‌های او به چارچوب می‌رفت، شاید می‌توانست با دبل این بازی را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال السیلیه که در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهرداد محمدی با تساوی یک بر یک در تقابل با تیم قطر اس. سی از قعر جدول لیگ ستارگان فرار کرد و با صعود یک پله‌ای در جایگاه یازدهم این رقابت‌ها در پایان هفته پانزدهم قرار گرفت، پنج فرصت جدی گلزنی دیگر هم به دست آورد که در استفاده از آنها بی‌دقت بود.

مهرداد محمدی که در نیمه اول پنج خطا از بازیکنان قطر اس. سی گرفته بود، در نیمه دوم هم بارها با فرارها و استفاده از تکنیک بالای خود موقعیت‌سازی کرد و دو بار هم در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد که دو ضربه محکم او گلی به همراه نداشت.

یکبار شوت زمینی مهرداد محمدی با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه قطر اس. سی عبور کرد و در یک زمان دیگر در جریان نیمه دوم هم شوت والی تماشایی او در آستانه ورود به دروازه را مدافع این تیم با تکل دیدنی دفع کرد و نگذاشت مهاجم ایرانی السیلیه به هفتمین گل فصل خود دست پیدا کند.

یک میلی‌متر فاصله تا گل تماشایی محمدی

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج