۱۲۸۹۴۵۱
۳۲۱۹
۳۲۱۹
پ

چراغ سبز ژاوی برای جذب مسی

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که درهای این باشگاه همواره به روی لیونل مسی باز است.

ورزش سه:  سرمربی بارسلونا تاکید کرد که درهای این باشگاه همواره به روی لیونل مسی باز است.

بحث تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از داغ‌ترین اخبار فوتبال اروپا به شمار می‌رود. بعد از مطرح شدن شایعه بازگشت لئو به بارسا، کار پاریسی‌ها برای حفظ او سخت شده و ژاوی هرناندز نیز در مصاحبه اخیر خود نسبت به این اتفاق چراغ سبز نشان داده است.

مذاکرات اخیر مسی با سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نتیجه خاصی نداشته و منابع مختلف از رد پیشنهاد تیم فرانسوی از سوی ستاره آلبی‌سلسته خبر می‌دهند. حضور لئو در بارسا در روزهای اخیر به شایعات بازگشت او بیش از پیش دامن زده و پدرش نیز در این مدت چندین بار برای مذاکره به بارسلون سفر کرده است.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، در همین راستا پنجشنبه گذشته جلسه‌ای بین پدر مسی و خوان لاپورتا برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند. البته مذاکرات او با مدیران بارسا نیز مثل مذاکرات لئو با پاریسی‌ها تا کنون منجر به نتیجه نشده است.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا که سال‌ها با مسی در دوران بازی هم‌تیمی بود و یکی از عوامل موفقیت‌های سریالی این ستاره نیز به شمار می‌رود، در گفت‌وگوی اخیر خود نسبت به بازگشت لئو چراغ سبز نشان داده است. او با استقبال از چنین اتفاقی گفت: "من بارها به این موضوع تاکید کرده‌ام و خود مسی هم می‌داند که بارسلونا خانه اوست و درهای این باشگاه همه به رویش باز است."

ژاوی البته در مورد احتمال بازگشت مسی همه‌چیز را به خود او وابسته دانست و گفت: "او دوست من است. ما با هم در تماس دائمی هستیم، بازگشت احتمالی به تصمیم خود مسی بستگی دارد. من فقط می‌توانم بار دیگر تاکید کنم که لئو بهترین بازیکن تاریخ است و همیشه می‌تواند به تیم کمک کند."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج