اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۹۹۱۰
۳۶۵۵
۳۶۵۵
پ

جانشین غیرمنتظره لوکادیا در پرسپولیس

مدافع پرسپولیس با دبل گلزنی مقابل سپاهان نشان داد که مرد میدان‌های بزرگ است و حالا با زدن ۶ گل در مجموع رقابت‌های لیگ و جام حذفی به بهترین گلزن یحیی گل‌محمدی بعد از لوکادیا تبدیل شده است.

خبرورزشی: مدافع پرسپولیس با دبل گلزنی مقابل سپاهان نشان داد که مرد میدان‌های بزرگ است و حالا با زدن ۶ گل در مجموع رقابت‌های لیگ و جام حذفی به بهترین گلزن یحیی گل‌محمدی بعد از لوکادیا تبدیل شده است.

جانشین غیرمنتظره لوکادیا در پرسپولیس

آنهایی که فوتبال را جدی‌تر تعقیب می‌کنند، خوب می‌دانند ایستادن پشت ضربه پنالتی در جو ورزشگاه نقش جهان آن هم در دو مقطع تا چه اندازه سخت و دشوار بوده و چه ظرفیت روحی و روانی بالایی را طلب می‌کند. کاری که گئورگی گولسیانی به راحتی انجام داد و با گل کردن پنالتی‌های سرنوشت ساز بازی، نقش انکارناپذیری در پیروزی شیرین پرسپولیس داشت. به ویژه پنالتی اول که اگر تبدیل به گل نمی‌شد قطعا با توجه به افت روحی سرخ پوشان می‌توانست سرنوشت دیگری را برای بازی رقم بزند.

گولسیانی که بی‌شک یکی از ارکان موفقیت خط دفاعی پرسپولیس تا به این جای کار در لیگ بیست‌ودوم بوده و در ۲۱ بازی لیگ، بار اصلی خط دفاعی را به دوش کشیده، در بازی با سپاهان ثابت کرد چه نقش ویژه‌ای در نجات شاگردان یحیی گل‌محمدی از شکست در رویارویی با آبی‌پوشان پایتخت و پیروزی ارزشمند پرسپولیس در دیدار حذفی مقابل سپاهان داشته است.

مرور بازی‌های این فصل نشان می‌دهد گولسیانی تا به این جای کار بی‌تردید عصای دست یحیی گل‌محمدی در بازی‌های بزرگ و حساسی است. مدافعی که یک تنه در دربی رفت دو بار دروازه استقلال را باز کرد و روز چهارشنبه نیز با دو بار گلزنی حالا خودش را به عنوان بهترین گلزن فصل پرسپولیس تا به این جای کار معرفی کرده است.

۳ بار گلزنی در لیگ و ۳ بار گلزنی در جام حذفی باعث شده تا این مدافع گرجی در حال حاضر بهترین گلزن پرسپولیس در مجموع رقابت‌های لیگ و جام حذفی باشد. آن هم در شرایطی که در دفاع نیز مهره ارزشمندی است و به همراه مرتضی پورعلی گنجی زوج موفقی را در مرکز خط دفاعی تشکیل داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج