۱۲۹۰۰۸۱
۳۰۹۲
۳۰۹۲
پ

پرستاره‌ترین تراکتور ممکن برای پرسپولیس!

با وجود گلزنی خایمه رومرو در بازی دوستانه اما به نظر می‌رسد او هنوز برای بازی رسمی آماده نباشد.

ورزش سه: برد سه بر یک مقابل رخش خودرو در دیداری دوستانه، نتیجه روحیه‌بخش برای هواداران تراکتور بود که در این مدت در فضای بی‌خبری نسبت به تیم خود قرار داشته‌اند. در این مدت که آنها امکان تماشای از نزدیک تمرینات تیم محبوبشان را نداشته‌اند، پاکو خمس تلاش کرده تا تراکتور را بیشتر از همیشه به تیم موردنظر خود تبدیل کند و به استقبال ده بازی باقی مانده برود.

اما شاید برای هواداران تراکتور، هیچ دیداری به اندازه بازی با پرسپولیس و استقلال مهم نباشد و احتمالا پاکو خمس نیز بر اهمیت این دیدار واقف شده است. نکته مثبت برای خمس این است که او در آستانه بازی پرسپولیس، تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و می‌تواند با فراغ بال ترکیب تیمش را بچیند.

در خط دروازه محمدرضا اخباری و احسان مرادیان، دو گلر مطمئن تراکتور به شمار می‌روند. در مرکز خط دفاعی با بازگشت سیدمحمد حسینی و رفع محرومیت هادی محمدی و ادامه حضور آرش قادری، او سه مهره خود را در اختیار دارد و در انتظار بازگشت میلاد کر خواهد بود. در جناح چپ ابوالفضل رزاق‌پور و پوریا آریاکیا در اختیار او هستند و در سمت راست محمد آقاجانپور و سجاد دانایی حضور دارند.

پرستاره‌ترین تراکتور ممکن برای پرسپولیس!
پرستاره‌ترین تراکتور ممکن برای پرسپولیس!

چهار هافبک دفاعی خمس، مهدی کیانی، رضا اسدی، صفا هادی و شاهین ثاقبی خواهند بود. یک خط جلوتر گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز مهره‌های بدون تغییر هستند.

پرستاره‌ترین تراکتور ممکن برای پرسپولیس!

برای سه بازیکن خط حمله به نظر می‌رسد خمس بیشترین چالش را داشته باشد. او خایمه رومرو وینگر راست اسپانیایی را جذب کرده که در بازی دوستانه هم گلزنی کرد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که او از نظر فیزیکی شرایط حضور ثابت در بازی با صنعت نفت را ندارد.

پرستاره‌ترین تراکتور ممکن برای پرسپولیس!

با این حال سرمربی تراکتور تمام تلاش خود را می‌کند تا خایمه برای بازی حساس مقابل پرسپولیس آماده شود و در تبریز برای تیمش به میدان برود.

نکته مهم اینکه در خط حمله نیز با بازگشت عباس‌زاده، خمس با دست باز ترکیب تیمش را انتخاب خواهد کرد و باید دید کدام 11 بازیکن را برمی‌گزیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج