جاباما
۱۲۹۰۲۰۵
۳۶۱۷
۳۶۱۷
پ

اولین واکنش مسی به پیشنهاد الهلال عربستان

ماریو کمپس که با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شده، درباره آینده لیونل مسی به اظهارنظر پرداخت.

ورزش سه: به نظر می رسد که لیونل مسی برای اولین بار و به صورت غیرمستقیم، به سوال میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان پاسخ داده است که آیا راهی عربستان و تیم فوتبال الهلال می‌شود یا خیر.

قرارداد مسی ۳۵ ساله با پاریس سن ژرمن در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. او دو پیشنهاد این باشگاه برای تمدید را رد کرده است. با شکست مذاکرات تمدید با تیم پاریسی، الهلال نیز پیشنهاد رسمی به اسطوره آرژانتینی داده است. طبق اعلام رسانه‌های سعودی، قرارداد ارائه شده به مسی، ارزشی نزدیک به ۴۰۰ میلیون یورو برای هر فصل داشته است.

در همین زمینه، ماریو کمپس، اسطوره سابق فوتبال آرژانتین جزئیاتی درباره دیدارش با مسی در پاریس را فاش کرد. جایی که او درباره آینده کاپیتان آلبی سلسته، از او سوالاتی را مطرح کرده است.

کمپس با تیم ملی فوتبال آرژانتین در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد. او همچنین با ۶ گل بهترین گلزن این مسابقات شد. اسطوره آرژانتینی عناوین قهرمانی مختلفی را در کارنامه دارد و جزو بزرگترین بازیکنان تاریخ این کشور است.

کمپس در گفتگو با برنامه معروف الچرینگیتو گفت: زمانی که مسی را در پاریس ملاقات کردم، از او درباره اینکه آیا آینده اش در عربستان سعودی یا ایالات متحده آمریکا رقم خواهد خورد، پرسیدم.

اسطوره آرژانتینی ادامه داد: مسی گفت که پیشنهاداتی به دستش رسیده است ولی او ایده انتقال به عربستان سعودی یا آمریکا را رد کرده است. جایی که او تصمیم گرفت در سال های آینده نیز در کشورهای اروپایی به فوتبال خود ادامه دهد.

ماریو کمپس تاکید کرد که لئو می‌خواهد تا زمان برگزاری کوپا آمریکا ۲۰۲۴، در بالاترین سطح از مسابقات باشگاهی رقابت کند و و آمادگی فیزیکی و فنی خود را حفظ کند. بنابراین، او تصمیم گرفت در اروپا بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج