جاباما
۱۲۹۰۶۱۲
۲۱۴۲
۲۱۴۲
پ

نمایش فوق‌العاده الهلال، بهترین بازی تاریخ آسیا!

الهلال در نیمه نخست دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با پنج گل الدحیل را در هم کوبید.

ورزش سه: الهلال در نیمه نخست دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با پنج گل الدحیل را در هم کوبید.

نمایش فوق‌العاده الهلال، بهترین بازی تاریخ آسیا!

باورکردنی نیست! الهلال در همان نیمه نخست دمار از روزگار الدحیل در آورد. شاگردان رامون دیاز با ارائه یک بازی فوق العاده دیدنی و استثنایی، ظرف ۳۸ دقیقه ابتدایی بازی موفق شدند پنج مرتبه دروازه الدحیل را در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باز کنند و اقتدار خود در سطح فوتبال آسیا را به همگان ثابت کنند.

مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به گل نخست، فقط به ۰۱:۲۳ زمان نیاز داشت. جایی که محمد کنو روی یک حرکت دیدنی و عبور از خط دفاعی الدحیل، توپ را برای موسی مارگا ارسال کرد و او با ضربه سر، دروازه صلاح زکریا را گشود.

نمایش فوق‌العاده الهلال، بهترین بازی تاریخ آسیا!

با وجود این گل، اما الهلال آماده دست از حمله نکشید. در دقیقه 10 و روی حرکت خوب میشائیل از سمت راست، او توپ را در دهانه دروازه به اودیون ایگالو، بهترین گلزن تیم در این فصل داد و او نیز پس از دریبل گلر الدحیل، با یک ضربه نرم و دیدنی توپ را وارد دروازه کرد.

الهلال که فوق العاده آماده نشان داده بود، فقط 3 دقیقه بعد به گل سوم نیز رسید. روی پاس خوب و در عمق سلمان الفرج، این سالم الدوسری بود که از سمت چپ صاحب توپ شد و با یک پاس در عرض دیدنی، توپ را به موسی مارگا رساند و مهاجم اهل مالی الهلال نیز با یک شوت یک ضرب، دروازه الدحیل نگون بخت را باز کرد.

نمایش فوق‌العاده الهلال، بهترین بازی تاریخ آسیا!

بازی روان و فوق العاده الهلال تنها پاس گل عبدالله المعیوف، سنگربان این تیم را کم داشت. روی یک شروع مجدد، این گلر باتجربه توپ را به میانه میدان فرستاد که توپ پس از عبور از بالای سر بازیکنان دو تیم، در پشت خط دفاعی الدحیل به موسی مارگا رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه فنی دقیق به گوشه دروازه، الهلال را به گل چهارم رساند.

سالم الدوسری دقایقی بعد می توانست گل پنجم را نیز به ثمر برساند. او در موقعیتی تک به تک با صلاح زکریا قرار گرفت که ضربه فتی و کات دار او به شکل فوق العاده خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

الهلال که به شکل عجیب و باورنکردنی به حملات خود ادامه می داد، روی یک ضد حمله سریع به گل پنجم رسید. پس از حرکت انفرادی موسی مارگا، او با یک پاس پشت پا توپ را به سالم الدوسری سپرد و این بازیکن که لحظاتی قبل موقعیت خوبی را از دست داده بود، با یک شوت روی پا و دیدنی، در دقیقه 38 حساب کار را پنج بر صفر کرد تا نتیجه ای مبهوت کننده روی اسکوربرد ورزشگاه نقش ببندد.

نمایش فوق‌العاده الهلال، بهترین بازی تاریخ آسیا!

نکته عجیب، تمایل الهلال به ادامه حملات بود. طوریکه آنها به گل ششم نیز رسیدند. موسی مارگا روی پاس دیدنی سالم الدوسری موفق شد دروازه الدحیل را باز کند و اما گل ششم الهلال به دلیل حضور مهاجم این تیم در شرایط آفساید، توسط VAR رد شد تا نیمه اول با همان نتیجه 5 بر صفر به پایان برسد.

حالا هرنان کرسپو باید تیم بحران زده و کاملا شکست خورده الدحیل را بین دو نیمه به حالت عادی برگرداند. مأموریتی غیرممکن برای تیمی که از همان دقیقه اول شکست را برابر پرافتخارترین تیم آسیایی پذیرفته بود.

نمایش فوق‌العاده الهلال، بهترین بازی تاریخ آسیا!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج