۱۲۹۰۷۰۵
۲۴۲۴
۲۴۲۴
پ

هفتصد، عدد جدیدی که مسی به نام زد!

لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد ۷۰۰ رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد ۸۰۰ خواهد رساند.

ورزش سه: لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد ۷۰۰ رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد ۸۰۰ خواهد رساند.

هفتصد، عدد جدیدی که مسی به نام زد!

پاری‌سن‌ژرمن بازی این هفته خود در خانه مارسی را قدرتمندانه آغاز کرد و در نیمه اول توانست دو بار دروازه این تیم را باز کند؛ ۴ دقیقه بعد از گلزنی کیلیان امباپه، لیونل مسی در دقیقه ۲۹ توانست گل دوم پاریس را وارد دروازه حریف کرده و به یک رکورد حیرت انگیز دست پیدا کند. به این ترتیب نام لئو امشب وارد بخش دیگری از کتاب تاریخ کند.

مسی با باز کردن دروازه مارسی، شمار گل های زده خود در عرصه باشگاهی را به عدد ۷۰۰ رساند. فوق ستاره آرژانتینی در دوران فوتبالی ۱۹ ساله خود، ۱۵ سال برای بارسلونا بازی کرد تا اینکه طی یک انتقال شوکه کننده با جدایی از جمع کاتالان ها به پاری‌سن‌ژرمن پیوست؛ او در ۶۲ بازی ۲۸ گل برای تیم فرانسوی به ثمر رسانده است.

هفتصد، عدد جدیدی که مسی به نام زد!
لئوی ۳۵ ساله بخش قابل توجهی از گل های خود را برای رسیدن به رکورد یاد شده، با پیراهن بارسلونا به ثمر رسانده است. او در مدت 15 سال، 778 بار پیراهن بارسلونا را در رقابت های مختلف به تن کرد و موفق به زدن 672 گل شد. مسی اولین بار در سال ۲۰۰۶ مقابل اسپانیول برای بارسا به میدان رفت و رکورد جوانترین بازیکن تاریخ بارسا در لالیگا را به خود اختصاص داد؛ رکوردی که اینک در اختیار آنسو فاتی است.

لیونل مسی چندی پیش در قطر همراه با تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی شد. با وجود رسیدن به این افتخار بزرگ و زدن ۷ گل، لیونل مسی نتوانست رکورد بهترین گلزن تاریخ جام را به نام خود ثبت کند. او این شانس را دارد که در صورت حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ به رکورد یاد شده حمله کند؛ گرچه احتمال این اتفاق بسیار پایین است. لئو ۱۳ گل در جام جهانی زده که ۳ گل کمتر از میروسلاو کلوزه است.

هفتصد، عدد جدیدی که مسی به نام زد!
هفتصد، عدد جدیدی که مسی به نام زد!
هفتصد، عدد جدیدی که مسی به نام زد!
هفتصد، عدد جدیدی که مسی به نام زد!

لیونل مسی برای تبدیل شدن به بهترین گلزن باشگاهی، مثل بسیاری از رکوردهای مهم دیگر، کریستیانو رونالدو را به عنوان رقم خود می بیند. کریس که همین چند روز پیش برای النصر هت تریک کرد، 709 گل باشگاهی به ثمر رسانده و بالاتر از مسی، در رتبه نخست حضور دارد. مسی و رونالدو تنها بازیکنانی هستند که در عرصه باشگاهی توانسته اند به عدد 700 گل برسند. پله (۶۷۹)، روماریو (۶۹۱) و فرانس پوشکاش (۶۴۵) ستاره های قدیمی دنیای فوتبال هستند که بعد از آنها در رده های بعدی این رنکینگ حضور دارند.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین ۹۸ گل ملی هم در کارنامه دارد و می تواند با زدن تنها دو گل دیگر، مجموع گل های خود در دوران حرفه ای اش را به عدد ۸۰۰ برساند.

هفتصد، عدد جدیدی که مسی به نام زد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج