adexo3
۱۲۹۱۶۶۵
۵۵۴۸
۵۵۴۸
پ

تیم ملی عراق رسما ایران را دور زد!

در حالی که مدیر رسانه‌ای تیم ملی عراق از برگزاری دیدار دوستانه این تیم با یکی از تیم‌های ایران یا روسیه خبر داده بود، فدراسیون فوتبال عراق از قطعی شدن دیدار با روس‌ها خبر داد.

خبرورزشی: در حالی که مدیر رسانه‌ای تیم ملی عراق از برگزاری دیدار دوستانه این تیم با یکی از تیم‌های ایران یا روسیه خبر داده بود، فدراسیون فوتبال عراق از قطعی شدن دیدار با روس‌ها خبر داد.

 فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که تیم ملی فوتبال این کشور روز ۲۷ مارس (هفتم فروردین ۱۴۰۲) دیداری دوستانه با روسیه خواهد داشت.

در بخشی از بیانیه فدراسیون فوتبال عراق آمده است: این بازی، بخشی از برنامه آماده‌سازی تیم ملی خواهد بود و پیش از آن، اردویی تدارکاتی از روز ۲۱ مارس (اول فروردین ۱۴۰۲) در روسیه برگزار خواهد شد.

پیش‌تر زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های ملی ایران و عراق در فیفادی پیش رو (۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا هفتم فروردین ۱۴۰۲) به گوش می‌رسید که مذاکرات طرفین به تأیید سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان هم رسیده بود. با این حال به نظر می‌رسد عراقی‌ها تمام طول فیفادی را در کشور روسیه سپری خواهند کرد و برنامه‌ای برای مصاف با تیم ملی ایران ندارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج