۱۲۹۲۱۰۴
۳۳۹۹
۳۳۹۹
پ

ناپولی بالاخره باخت، همه جشن بگیرید!

ناپولی، صدرنشین مقتدر سری A، در دیداری از هفته بیست و پنجم مقابل لاتزیو ۱-۰ شکست خورد.

ورزش سه: ناپولی، صدرنشین مقتدر سری A، در دیداری از هفته بیست و پنجم مقابل لاتزیو ۱-۰ شکست خورد.

شاگردان لوچا اسپالتی که آخرین بار دو ماه مقابل اینتر در سری آ امتیاز از دست داده بودند، امشب مقابل لاتزیوی مائوریتزیو ساری با یک گل مغلوب شدند تا تعقیب کنندگان پرتعداد این تیم اندکی به جبران فاصله با آنها امیدوار شوند.

از همان ابتدای بازی امشب مشخص بود که لاتزیو برای کسب امتیاز به ناپل رفته و تنها ۵ دقیقه از بازی سپری شده بود که ماتیاس وسینو می‌توانست ارسال لوئیز آلبرتو را به گل تبدیل کند اما جووانی دی‌لونزو توپ را از روی خط برگشت داد.

در ادامه نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خطرناکی منجر نشد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم ناپولی شروع بهتری داشت و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

بازی با تساوی بدون گل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۷، ماتیاس وسینو قفل دروازه ناپولی را باز کرد. روی یک ارسال به محوطه جریمه ناپولی، خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپلی‌ها، توپ را به پشت محوطه دفع کرد و وسینو که بازیکنی را مقابل خود نمی‌دید با یک شوت تماشایی الکس مرت را مغلوب کرد.

ناپلی‌ها که سه امتیاز را از دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند و در دقیقه ۷۹، چیزی نمانده که ویکتور اوسیمن روی ارسال کواراتسخلیا گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه سر او به تیر دروازه لاتزیو برخورد کرد.

تلاش بازیکنان ناپولی برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی هم ثمری نداشت و در مقابل چیزی نمانده بود که سرگئی میلینکوویچ-ساویچ در وقت های اضافه گل دوم لاتزیو را به ثمر برساند اما شوت دیدنی او از روی ضربه آزاد به تیرک دروازه برخورد کرد و بازی در نهایت با همان یک گل به پایان رسید.

با این نتیجه لاتزیو ۴۸ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. ناپولی هم با همان ۶۵ امتیاز صدرنشین است. در حالی که اینتر، میلان و رم هم با ۴۷، ۴۷ و ۴۴ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه‌های سوم تا پنجم جای دارند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج