۱۲۹۲۳۶۸
۱۶۸۴
۱۶۸۴
پ

پرسپولیس، طبقه اول ورزشگاه آزادی را می‌خواهد

پرسپولیس در تاریخ بیستم اسفند‌ماه در یک بازی سخت باید به مصاف سپاهان برود.

فرهیختگان: پرسپولیس در تاریخ بیستم اسفند‌ماه در یک بازی سخت باید به مصاف سپاهان برود. بازی‌ای که در تعیین قهرمان لیگ هم تاثیرگذار است و می‌تواند صدرنشین لیگ را تا پایان حداقل سال‌جاری مشخص کند. با توجه به حساسیت بالای این مسابقه باشگاه پرسپولیس سخت در‌حال رایزنی با شورای تامین تهران است تا بتواند طبقه اول ورزشگاه آزادی را در اختیار تماشاگرانش بگذارد. اتفاقی که در بازی دو تیم در جام‌حذفی رخ داد و سپاهان توانست مجوز حضور تماشاگرانش را در کل ورزشگاه نقش‌جهان بگیرد. با توجه به اینکه طبقه دوم ورزشگاه آزادی فعلا در‌حال ایمن‌سازی است، درهای ورودی به این طبقه تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود، اما باشگاه پرسپولیس در تلاش است بتواند مجوز ورود تماشاگرانش را در کل طبقه اول دریافت کند. البته این باشگاه برای بازی با نفت‌مسجد‌سلیمان هم این درخواست را از شورای تامین داشت که موافقت نشد. اما مدیریت باشگاه پرسپولیس این‌بار قصد ندارد کوتاه بیاید و رایزنی‌های خود را از حالا برای بازی با سپاهان آغاز کرده است.

یحیی گل‌محمدی هم خواسته شرایط برای حضور هواداران در این مسابقه حساس فراهم شود. مجوزی که اگر صادر شود مطمئنا با استقبال تماشاگران پرسپولیس هم مواجه خواهد شد و آنها طبقه اول ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد. نکته قابل توجه اینکه دو باشگاه سرخابی برای هر‌بازی در ورزشگاه آزادی مبلغی بیش از یک‌و‌نیم میلیارد تومان (با در‌نظر گرفتن سهم تبلیغات محیطی) به این ورزشگاه پرداخت می‌کنند، اما هفته‌هاست که نمی‌توانند بیش از ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج