adexo3
۱۲۹۲۵۳۹
۵۰۸۸
۵۰۸۸
پ

راه عباس‌زاده و پرسپولیس از هم جدا شد!

محمد عباس‌زاده بعد از دو بار گلزنی مقابل پرسپولیس به شدت خوشحالی کرد و عرق خود را به تراکتور نشان داد و مانند دفعات گذشته سکوت نکرد.

ایسنا: محمد عباس‌زاده بعد از دو بار گلزنی مقابل پرسپولیس به شدت خوشحالی کرد و عرق خود را به تراکتور نشان داد و مانند دفعات گذشته سکوت نکرد.

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در چارچوب حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیسی‌ها به اتمام رسید.

خمس که در نیمه نخست با کت و شلواری مشکی کنار خط حضور پیدا کرده بود با توجه به هوای طوفانی تبریز در بین دونیمه تصمیم به تغییر پوشش خود گرفت و با پالتو کنار زمین قرار گرفت.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که در نیمه دوم بازی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس مقداری از شدت باد حاکم در استادیوم کاسته شده بود.

بین دو نیمه مرد اسپانیایی نیمکت تراکتور مجبور به تعویض پوریا آریاکیا شد و در یک تعویض اجباری به دلیل مصدومیت، ابوالفضل رزاق‌پور در ترکیب تراکتور قرار گرفت.

آرش قادری نیز پس از مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به محمد عباس‌زاده داد که توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۷ بازی ارسال بی‌نقص ابولفضل رزاق پور به روی دروازه باعث شد محمد عباس زاده با ضربه سر دقیق خود توپ را به تور دروازه بیرانوند بچسباند و اختلاف را به حداقل برساند.

محمد عمری، ستاره امروز پرسپولیسی‌ها گریبان‌گیر مصدومیت شد تا با برانکارد از زمین بیرون برود و جای خود را به سروش رفیعی دهد.

در ادامه کار و در دقیقه ۸۲ برخورد سروش رفیعی با محمد عباس‌زاده منجر به پنالتی به سود تراکتور شد و مهاجم تعویضی تراکتور پشت توپ قرار گرفت دروازه پرسپولیس را باز کرد و با وجود سابقه بازی در پرسپولیس خوشحالی جانانه‌ای انجام داد. او در گذشته در هنگام گلزنی مقابل پرسپولیس خوشحالی نمی‌کرد تا نشان دهد هنوز هم به تیم سابقش احترام می‌گذارد.

پرسپولیس ناامید نشد و در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده گل سوم را هم در شلوغی محوطه جریمه به ثمر رساند تا یک برد ارزشمند را در تبریز به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج