۱۲۹۲۵۷۹
۱۸۰۳
۱۸۰۳
پ

سرمربی صنعت نفت: باید تا روز آخر بجنگیم

سرمربی نفت آبادان می‌گوید شرایط فیزیکی و بدنی داور مسابقه نفت آبدان و مس رفسنجان مناسب نبود.

ایسنا: سرمربی نفت آبادان می‌گوید شرایط فیزیکی و بدنی داور مسابقه نفت آبدان و مس رفسنجان مناسب نبود.

سرمربی صنعت نفت: باید تا روز آخر بجنگیم

ادسون تاوارس، سرمربی نفت آبادان پس از شکست ۴ بر صفر تیمش برابر مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: خیلی ناامید شدم از بازی امروزمان، از جانب خودم هر کاری از دستم برآمد برای تیمم انجام دادم. از زمانی که به نفت آمدم دو، سه بار سیستم را تغییر دادم، بازیکنان را مرتب تغییر می‌دهم، بازیکنان زیادی را تغییر دادم. از مشاوره‌های بیرون نیز استفاده می‌کردیم اما متاسفانه نتایج باب میل ما نبوده و متاسفانه درباره بازیکن خارجی هم خوش‌شانس نبودیم و اگر می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم باید تا روز آخر بجنگیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به شرایط خوب مس رفسنجان گفت: وقتی باشگاهی مانند مس رفسنجان را با این امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌بینید سخت است که بخواهید دو تیم را با هم مقایسه کنیم.

تا لحظه‌ای که هستیم باید بجنگیم

وی درباره گرفتن پنالتی علیه تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: دو پنالتی در یک بازی خیلی طبیعی نیست، در زمینه داوری تاکنون ۱۰ امتیاز را از دست داده‌ایم اما باز هم این بهانه نیست و باید تا لحظه‌ای که هستیم، بجنگیم.

داور بعد از اعتراض بازیکن مس پنالتی گرفت

تاوارس با بیان این‌که به هیچ‌وجه درباره داوری انتقاد نمی‌کنم، افزود: درباره پنالتی اول بازیکن پشت به توپ بود و بازیکن می‌دوید یکی از پشت شوت کرد و توپ به دستش خورد و بازیکن ما دیدی نسبت به توپ نداشت و در این موارد قانون خیلی شفاف و واضح است. بازیکن باید رو به توپ باشد و دست‌هایش نباید باز باشد. نکته دوم این‌که مسیری که داور ایستاده بود مسیر مخالف صحنه بود و در ویدئوی بازی مشخص است دیدی به این صحنه نداشت. بعد از این‌که بازیکنان مس رفسنجان شروع به اعتراض کردند با مکث پنالتی را گرفت.

بدترین داوری بود که دیده بودم

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: در پنالتی دوم در دقایق آخر هم با توجه به شناختی که از دروازه‌بان تیمم دارم هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشت و داور امروز را از لحاظ فنی خیلی بد بود و از لحاظ فیزیکی و بدنی بدترین داوری بود که دیده بودم. هیچ موقعی نزدیک توپ و صحنه نبود.

مس رفسنجان آماده می‌شود در پنج سال آینده برای قهرمانی بجنگد

تاوارس درباره شرایط و امکانات نفت آبدان در مقایسه با مس رفسنجان نیز گفت: من نگفتم که امکانات صنعت نفت خیلی بد و اینجا خیلی خوب است منظورم این بود مس رفسنجان خودش را آماده می‌کند که چهار، پنج سال آینده برای قهرمانی بجنگد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج