۱۲۹۲۷۴۷
۲۷۲۳
۲۷۲۳
پ

کورس جذاب آقای گلی؛ ما کفش طلا می‌خواهیم

با توجه به نتایج روز نخست هفته بیست‌ودوم، حالا ۳ بازیکن به صورت مشترک صدر جدول گلزنان را در اختیار دارند.

فوتبال ۳۶۰: سپاهان، پرسپولیس و استقلال برای صدرنشینی در لیگ بیست‌ودوم تلاش می‌کنند و رقابت هیجان‌انگیزی دارند. به مثابه این رقابت جذاب در کورس قهرمانی، برای رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌ودوم هم بازیکنان تلاش فوق‌العاده‌ای دارند و در اوج هیجان و جذابیت، رقابت بازیکنان برای رسیدن به عنوان برترین گلزن فصل ادامه دارد.

رضا اسدی هفته گذشته توانست خود را به صدر جدول گلزنان برساند و با درخشش در آبادان، در گلزنی دبل کرد تا با ۸ گل زده خود را به قله برترین گلزنان لیگ بیست‌ودوم برساند؛ با این‌حال خیلی زود اسدی در صدر جدول برترین گلزنان فصل بار دیگر شریک پیدا کرد و در روز نخست هفته بیست‌ودوم، معادلات علیه ستاره باتجربه تراکتوری‌ها رقم خورد.

درخشش «شهریار» نیمه‌تمام ماند

شهریار مغانلو مهاجم باتجربه سپاهان در جریان برتری 3 گله تیمش در مقابل هوادار، زننده یکی از گل‌های طلایی‌پوشان بود. مغانلو در شرایطی که پنالتی‌زن اول سپاهان، رامین رضاییان است، از ژوزه مورایس خواست تا پنالتی که خودش گرفته بود را بزند که درخواست مهاجم طلایی‌پوشان با موافقت سرمربی پرتغالی همراه شد و مغانلو توانست دروازه هوادار را باز کند.

شاگردان مورایس در مسابقه شب گذشته بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شدند و شهریار مغانلو این فرصت را داشت تا نهمین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثمر برساند و یکه‌تاز جدول گلزنان شود اما پنالتیِ دوم را مهاجم سپاهان نزد و رامین رضاییان پشت توپ ایستاد که ضربه رضاییان توسط دروازه‌بان هوادار مهار شد تا شهریار مغانلو بیش از پیش حسرت بخورد؛ هر چند که مهاجم سپاهان جبران غیبت هفته گذشته خود را کرد و توانست مجدداً صدر جدول گلزنان را به صورت مشترک به‌دست آورد.

طلسم‌شکنی «عباس‌زاده» توأمان با صدرنشینی

محمد عباس‌زاده با وجود آنکه خود را مهاجمی گلزن نشان داده، اما هنوز نتوانسته رضایت پاکو خمس را برای حضور در ترکیب اولیه تراکتور تبریز بگیرد و به نظر می‌رسد برای حضور در پست مهاجم هدف، خمس اعتقاد بیشتری به رضا اسدی دارد. با این‌حال مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها سعی کرده تا بتواند در مدت زمانی که از سوی خمس در ترکیب تراکتور قرار می‌گیرد، بتواند رضایت سرمربی اسپانیایی را جلب کند و اوج درخشش عباس‌زاده در مسابقه روز گذشته بود.

مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که آخرین‌بار در مصاف با نفت مسجدسلیمان در هفته نهم توانسته بود هت‌تریک کند، روز گذشته در مقابل پرسپولیس به عنوان یار جانشین وارد میدان مسابقه شد و توانست 2 بار دروازه سرخ‌پوشان پایتخت را باز کند تا با احتساب گل زده در بازی رفت، بتواند در طول لیگ بیست‌ودوم 3 بار دروازه پرسپولیس را باز کرده باشد. عباس‌زاده به لطف درخشش در مقابل پرسپولیس، حالا با 8 گل زده صدرنشین جدول گلزنان است و در کنار اسدی و مغانلو قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج