۱۲۹۲۸۸۸
۵۸۳۷
۵۸۳۷
پ

کنایه جالب روزبه چشمی به محمد حسین میثاقی

روزبه چشمی، با خطاب قرار دادن مجری فوتبال برتر در مورد مسائل و صحنه‌های داوری صحبت کرد‌

ورزش سه: روزبه چشمی، با خطاب قرار دادن مجری فوتبال برتر در مورد مسائل و صحنه‌های داوری صحبت کرد‌

روزبه چشمی، پس از بازی جنجالی تیم‌شان با گل گهر گفت: ما زودتر از این باید در بازی کار را تمام می‌کردیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی مهم سه امتیاز بود و خداراشکر لحظات آخر گل زدیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که تا دقیقه آخر تشویق‌مان کردند و یک خداقوت به بچه‌ها و کادرفنی که هرچه داشتند گذاشتند و مستحق سه امتیاز بودیم.

او در مورد صحنه پنالتی این بازی بیان کرد: من آمدم صحبت کنم صحنه را دیدم و با شجاعت این پنالتی را گرفت، نه به خاطر اینکه گرفت بلکه همه داوران اگر با این شجاعت کار کنند و اگر هست بگیرند و اگر نیست الکی پنالتی نگیرند، فوتبال‌مان هم قشنگتر می‌شود. پای رضا میرزایی را صد در صد از پشت زد و فکر می‌کنم آقای بنیادی‌فر با شجاعت پنالتی گرفت.

او ادامه داد: من صحنه پنالتی را در بازی ندیدم و در رختکن دیدم چون قبلش پای من را زده بود و بلند شدم دیدم داور پنالتی گرفت‌. ما قبل از اینکه گل بخوریم باید در ده دقیقه، یک ربع اول کار را تمام می‌کردیم ولی موقعیت‌های‌مان را گل نکردیم و شرایط برای‌مان سخت شد ولی خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم.

مدافع استقلال با خطاب قرار دادن مجری فوتبال برتر در مورد مسائل داوری گفت: اگر آقای میثاقی ناراحت نمی‌شود؛ من اگر طولانی حرف می‌زنم برای این است که با دلیل حرف بزنم و حرف و حدیثی نباشد. از او معذرت خواهی می‌کنم اگر حرفم طولانی شد. راجع به صحنه هفته پیش من هنوز روی صحنه پنالتی روی مهدی قایدی صحبت دارم. کارشناسان اکثرا گفتند شبیه‌سازی مهدی قایدی بوده؛ فکر می‌کنم که هیچ دفاعی از عمد نمی‌رود فوروارد را بزند. یعنی فضایی را من به عنوان دفاع درست می‌کنم و فوروارد از آن استفاده می‌کند و از مدافع پنالتی می‌گیرد. مدافع نساجی هم پایش را بالا آورد، مهدی قایدی دریبل کرد و از آن فضا استفاده کرد و پنالتی گرفت‌. اول گفتند پنالتی نبوده ولی بعد برنامه ۳۶۰ آقای فردوسی‌پور یک صحنه خیلی واضح گذاشت و دیگر نتوانستند بگویند پنالتی نبوده و کارشناسان گفتند سیمولیشن بوده و قایدی خواسته پنالتی بگیرد؛ کار فوروارد همین است. او توانست از آن فضا استفاده کند و پنالتی بگیرد. یعنی اگر VAR بود و صحنه را پنالتی می‌گرفت، کارشناسان می‌گفتند پنالتی نبوده؟ فکر می‌کنم همه می‌دانند که پنالتی بود.

روزبه دد مورد نظر کارشناسان در صحنه جنجالی بازی امروز نیز گفت: امروز سر صحنه رضا میرزایی دو کارشناس گفتند پنالتی نیست و برخورد طبیعی بوده است. این برخورد طبیعی است در هجده قدم ولی بازی قبل که کارت زرد گرفتم طبیعی نبود؟ تکل از پشت روی محمد محبی قبل از اینکه گل اول را خوردیم، چرا آقای میثاقی نشان نداد؟ پشت هجده کامل قیچی‌اش کرد. اگر می‌خواهند کارسناسی کنند همه صحنه ها را بگذارند. آقای میثاقی یک حرفی هفته پیش زد و گفتم توضیح دهم و صحنه‌ها را هم آن چیزی که می‌بینند بگویند و نخواهند از داور حمایت کنند‌.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج